24h購物| | PChome| 登入
2005-05-16 03:11:11| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

隨筆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

既然大家都好似知知地咁...咁我都唔怕講啦~~
初時我覺得無需要特登周圍講...所以淨係講0左俾幾個fd知~~
但而家個個都估估下咁...咁就等我講啦~~
其實我同阿平0係個幾星期之前分0左手喇~
今次唔係你0地所諗0架喇~~
今次我好認真0架喇~~~
離離合合咁多次...始終都有死心0既一日~~

初初拍拖0的人講佢第一次唔識點對人好...
所以我初時都會忍...
但原來根本就唔係佢唔識...係佢唔想...
懶...我想像唔到有一個人可以懶到咁~
我0地拍拖年幾...出街次數兩隻手數得出...因為'懶'
鬧交無數次...因為'懶'
分手...因為'懶'
無得救...

一段感情如果永遠都係得一方付出...始終會有一日會累...
我累了...
就當我無本事去改變佢啦~~~
愛?已沒有了...

曾經同低b豬有一次對話...
低b豬:「點解佢咁...你都仲留0係佢身邊?」
我:「因為我未搵到個比佢更好0既人...」
低b豬:「呢0的野唔可以騎牛搵馬0架嘛~」
就係呢番話...加上0個一次0既鬧交...
我下0左呢個決心...


其實當初我真的有喜歡過低b豬的...
只是我對自己同佢都無信心...
所以我不敢放手...怕兩方都失去了...
如果當初我不是優柔寡斷...如果當初我不是那麼貪心的話...
他會離我而去嗎?
我們會是一對嗎?
今天的事會發生嗎?
可惜時間都過去了...大家對大家都沒感覺了~~
而家再如果都無用...
不過我只係想同低b豬講我以前真係有鍾意過你的...

台長: 流星
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文