24h購物| | PChome| 登入
2007-01-22 04:41:07| 人氣391| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛情好苦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/1:
愛情....應該係好開心既事
點解....偏偏會搞到係無菱兩可....

當我愛上你時, 你無保護到我...
任由我同我屋企人俾你姐夫傷害...
無論你係有心無力,唔想煩定係唔知點做都好....
能力範圍內,可以保護到我...可惜你無做到..
即使你真係左右做人難都好...
我呢邊造成既傷害....係我永遠都原諒唔到你同你屋企人
我試過想做番好朋友, 但發覺點講你都係當我仲係女朋友...
無論你有幾愛我都好, 有d剌..唔係你對我好就可以當無事...
當初我好想你對我好似依家咁...
不過...等左3年...我連至少會俾人疼既感覺都得唔到...
如果你真係咁愛我, 點解要等到出左事先對到我好?

冷戰果幾個月,我試過鐘意番你...
但一直到依家都做唔到...
唔關其他人事...而係...
你應該明白, 我一有條刺就唔會咁易無事...
由其係有人hurt到我屋企人..

我好驚, 有一日你會好似上次咁激動...
我知道..我地連做番好朋友都唔得...

如果你真係鍾意我, 就放過我啦..





台長: jamjam
人氣(391) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文