24h購物| | PChome| 登入
2006-10-15 05:44:01| 人氣297| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

自由......高達

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/10:
番到屋企, 不其然立即去洗頭髮,
洗洗頭髮間既煙味,
一種令人太多回憶既氣味....

平時都會聽抒情曲多過快歌...
聽過呢隻歌就特別鍾意...
d旋律+歌詞都好心痛~
由其d歌詞...真係...聽到我喊左好多次...
今日好d, 只係淚水起眼眶內滾動.....
好心同感受....

你不是好情人
曲: 蔡卓妍 詞: 林夕
編: 謝國維@Baron 監: 伍樂城@Baron

我知 你想走 因愛得我未夠
明知 你覺得玩厭時候
萬樣借口 曾聽你 說我姊妹過分賣力
便是愛盡頭 這種愛 沒法接受

我知 沒了電 因你一向善變
明顯 我信得到愛情後便大過天
誰知你 懶去檢點
我像賣藝 賣盡我笑臉
原諒也徒然 我太犯賤
你未道別便愛多天

@痛恨你這情人非好情人
你閒來出手勾引 如今教我驚震
被你熱吻是狂賣性感
夢中情人極好品
我誤信我靠真心改變緣份
我也真太笨 (就是被狂吻) 無能為力也苦吻 (情人同樣變心)

已經 沒眼淚 戀愛非錯便對
明知 與你相戀多長命
亦未會娶 曾聽說 你那顆心愛定事業
現在有著誰其實當玩具
偶爾玩累 再遇玩具便會想追
Repeat @( )

*我讓我得到卻未到
令我更相信漫遊花都無芳草 我哭泣喝著醋
Repeat @ ( ) *


p.s: 我既新歡--自由高達~
不過我都好貪心-- 我好想有曉+百式~~
*0*
呢張foto對我有好特別既意思~
雖然唔係好貴重既小禮物, 但小b十分珍惜呢個”第一次”...








台長: jamjam
人氣(297) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文