24h購物| | PChome| 登入
2005-07-14 01:54:52| 人氣402| 回應0 | 下一篇

長洲七月之行-- 瘋狂夜晚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一至三去長洲玩3日2夜~
星期一3點幾--我,呀浩+crztal去沙灘join埋池少+二號游水...
呀浩琅幫大家"看"行李, 結果到太陽下山佢先有機會游...
(唉..d水咁凍俾我都唔游)..
佢游唔成都有d唔開心...但其實我有份玩都唔係好事,
因為成日俾d沙石割到手腳..池少最多傷口,我排第2~~
緊住著住bikini成班人去大排檔食dinner..沙薑雞好好好食
番到間屋, 輪住沖涼, 我同呀浩就省時間地~~沖涼...hehehe...
之後玩大富翁(呀進win左~~),又玩T/D...男/女都愈玩愈放...
呀池+NO.2 最後都決定第2日先走...太好了...
我同呀浩,CRZTAL,呀進起我&呀浩間房玩影野...
男同男玩...女同女玩~ YEAA~(就位影咋~~~)
有圖為證~~ 其他FOTO會陸續post上黎哦~~


台長: jamjam
人氣(402) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文