24h購物| | PChome| 登入
2005-08-18 05:46:56| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心痛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

點解我到呢一刻仲會心痛..
究竟係咪我有問題?

我唔知道....我唔知道自己想點...

曾經.....我對某人死心塌地
我願意將一生既青春花在他身上....
但換來的只有痛

有一段日子...我好迷失
不敢愛人,不敢被人愛...

時間長了.....以為自己行了...看透了...
但一切都不能過去...
唔通真係咁嚴重?
我唔知,我唔想諗..唔敢諗...

我只想有新開始...我想大家都有新開始
即使宜家...我感到是幸福的..
但始終有點空虛....點解會咁?唉...
可能我要的...唔係單純的愛,關心...
可能我要的...不是一般人可以俾到
希望...遲一點..我可以學習到..習慣...
習慣看到他不會心痛,不會內疚....

但直到呢一刻..我做唔到..
唔通..我真係一個咁差既女人?
已經.......唔識為自己的決擇下點決心....
因為..我個心始終...有他..
縱使他不是最愛的...
但一定是最緊張的...
我想...真係係時候..放低..放低以前...

台長: babysamsam
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文