24h購物| | PChome| 登入
2005-07-10 04:16:24| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

長大

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個半月了...
這個半月好似好快過左...但又好似過左好耐咁
問我同佢做過乜,我都唔記得太多
當然....難忘的事一定有架
其實宜家既我幾開心,幾幸福
不過漸漸覺得自己好似懶左好多
但唔係因為拍拖造成
而係.....好似個人失左一個方向
唔知自己將來會點...
唔敢諗....

廿一啦
真真正正咁覺得自己係一個大人
很多事都會叫自己做得成熟d
不過好似唔太work咁....唯有再努力點
尤其係自己事業上....即係我呢一刻既讀書同排球上都出多d力

可能真係大個左
宜家拍拖都變得成熟左
即係多點向佢方面想....
希望咁做可以有個平衡
唔知呢.....
今次覺得自己唔會太放哂心去拍拖
咁當然唔係我唔夠愛佢
而係我知道愛情唔會係我既一切
所以我會俾心機...但我都唔會因為愛情而放棄其他野

我覺得和他一開始雖然好麻煩
但平靜下來時...我地都有個協調
其實佢當然有我唔中意既地方...
不過我覺得我都接受到
唔....我唔會希望改變佢.....
因我相信,佢為我好一定會慢慢迎合我....我都會既...
宜家既佢.....做得唔錯...
佢知道我想要的野
唯一唔好係對我冇信心
真係唔知係我問題定佢問題啦

我知道一定會有人覺得佢唔好..
但到呢一刻..我感受到自己係被人愛護緊
真係唔想理其他人講既野
愛情係兩個人的事嘛.....我會好努力咁維繫!

不過我當然會諗可能有完結既一日
但咁又點
我敢開始,就會敢結束
只要最後自己唔好後悔就得
同埋我要享受每一日有佢的日子
我相信我可以做一個稱職既女朋友
唔知佢點諗呢..haha...

日後發生咩事都好..
呢篇日子係要泥支持自己,警惕自己!

台長: babysamsam
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文