24h購物| | PChome| 登入
2005-03-08 04:03:41| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遺棄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又過左好耐冇寫了.......

過了一個寒冬...
一個人過的....
一個人過了很多日子..
聖誕節,情人節...新年..
以前細個會覺得呢d節目要有一個人在身邊先充實
原來唔係架...
只要懂得尋找快樂...
一個人都可以過得好開心的

計下,
原來自己有好多年冇試過一個人過節日
唔知呢...
可能係一種悲哀,又可以係種幸福
好多都有兩面既....
就睇下自己點睇啦.....
以前我覺得好幸福,宜家就覺得有少少悲哀..
haha....人大左掛

最近,身邊既人都唔開心
我想幫佢地,但又無能為力,搞到自己又唔開心
唉......究竟愛情係一件咩泥....點解要令人咁傷心
有時我好佩服呀琳個種敢愛敢恨
佢唔會因為失敗左而害怕再愛人
但我做唔到.....
我衰左一次就唔敢再信人
有時連自己係點都信唔過......我信唔過自己既感覺
信唔過自己既決定,
往往都好似有錯..
我唔敢同人講我有幾驚....
我知別人一定唔信的
係咪因為我太自我呢...永遠將自己既感覺加諸去人地到
我覺得岩既野都認為人地有相同感覺..
我覺得係既野就要人都覺得係..
唔通真係我有問題??
咁係咩問題??
又可以點改變呀???
唉.........................
我唔敢再愛了....好怕被別人傷害既感覺

有時,身邊明明有一d好真心既朋友
我知佢地唔會傷害我,
但往往我又發作.....成日幫人定格.....
成日覺得人地有歧途..
永遠都加一幅wall係到..真係好辛苦
又令人唔開心
但我做唔到唔去懷疑..真係做唔到....
究竟應該點?!

最近,我想了好多野...
好多好多....因為琳的事我更想得多....
究竟應該點???
明明自己知自己諗乜,都做唔到...
又接受唔到...
對人講咪好似好灑脫....但自己知自己事啦
唉.......
我真係好想有一個人完完全全明白我...了解我..
我實在太多野擺係個心到
根本都express唔到......咁我可以點做...
點隨心做......
我連打日記都唔知可以點講出泥...好痛苦

成日,我都聽到好多別人既家事
佢地有d好唔開心..
我諗我無法去做到感同身受...
因為自己好麻目...
有時覺得even係屋企人令佢地唔開心
咁都係一種幸福..
因為佢地知邊個係親人...
但我呢????
我好矛盾.....
我冇佢地咁煩惱..唔會因為關係唔好而影響心情
因為我有一個好好既媽媽...
但......
有時諗.......人地至少會有些家事煩.
我???
我有家事,但係咪真正既家事呢????
其實有好多角度既....
可以話係可以話唔係...
雖然我對呢個家係好愛好愛...但點都冇歸屬感
我既愛係一種報恩....而唔係一種....點講呢..
總之同別人點都有d分別..
自從....中五一年....我根本好迷失
我究竟來自何方...
我究竟有咩錯失...
我究竟係邊個....????
好多問號好多問號...
唉.....我覺得自己根本得一個人..
一個人為一個人而生存...
冇人係身邊......冇人愛
我知...自己又鑽入牛角尖....
其實我有媽媽有好朋友
但我要既..........根本冇人俾到....
我要既....只係一點點認同,一點點真相...
究竟我錯係邊....
點解唔要我....
好采我得到一個好媽媽,如果唔係...
我會點....
永遠覺得自己好像被遺棄
都冇人要自己......我有咩資格去要人???
明白嘛??
我似係自信爆棚...
其實我好自悲.........
自悲既係....我既身分..我既出生..
我係接受到,但我好難受....

感覺..有時真係考起我..............

台長: babysamsam
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文