24h購物| | PChome| 登入
2004-09-07 00:58:33| 人氣121| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忌廉溝鮮奶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說有日屋企雪櫃有8罐忌廉和一盒鮮奶,
於是我便有忌廉溝鮮奶飲了
講完.

比例係2:1,2忌廉1鮮奶
而我既肚疴比率達百份之百

前兩日終於見識過廿二貓live
加小飛機場@writenoise
一個鼓(真係一個鼓)+兩枝結他,一木一電
佢地好叻可以自彈自唱
阿傑彈得叻d
阿波就最後一粒音甩騼
係呢d細型場佢地好似仲緊張
小飛機場今次與廿一號唔同
阿P玩pt-30同木結他
阿n就剩係唱
我終於知道點解bid都要bid pt-30
因為左面有多一排tone
大概香港入的都冇
佢地每人cover對方一首歌
我諗佢地每次都會玩一首cover歌
上之係isolation

之後有我既搵樂器之旅
搵到最平既sa-5係尖咀
賣$195
喺tomlee睇過pod既line6
要成$2400
不過剩係呢部line6已經夠玩

而家仲要睇既係鼓機
上ebay睇過有好多
暫時目標係roland既TR系列吧
其實都唔係太清楚
可以既話要試吓
當然都要問吓人啦
amp,線,plugin,可以既話synthesizer有都唔駒 (哈哈大想頭)
返黎雅博攞pt-88試玩咗一會
$235其實都買得過(有成一百種聲呀大佬)
仲有新貨添,不過問佢可唔可以幫我入pt-30
佢又拒絕

其實近期幾次既live
比我幾大沖擊
因為呢班人唔再係遙不可及
唔係好似dj qbert咁或什麼eagles咁
既技術派
momus既唱k,dejay既剩識彈chorus
廿二貓,阿P既彈錯,阿n既忘記歌詞
令我覺得音樂可以好簡單
因為我自己成日彈錯
唔識跟譜彈

而家好想去睇ladytron
而家剩得忌廉,鮮奶飲哂
momus d歌好好聽
阿蚊有工返唔得閑培我了
馬克思好複雜
六壯士唔好睇
Bacon d畫好正
密龍個電話多咗個number
點算???-_-""""



photo@好好味
napalm brain/scatter brain & outro - dj shadow's live

台長: no big=deal 洛文曲
人氣(121) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文