24h購物| | PChome| 登入
2004-09-13 00:45:34| 人氣103| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

英名二十八眾句

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說有日係圖書館,比我遇見一本喚作影象啟示錄既書,我都唔記得點解我會帶佢走,大慨封面漂亮吧,而由呢本書,我認識了一個叫羅蘭巴特(roland barthes)既人,法國人,死在1980,出完最後一本著作camera lucida後一個月;淺嘗佢對攝影理論,然後係我以前大一教art既miss林慧潔既website入面又見到羅蘭巴特個名講既都係關於攝影;咪以為我會為羅蘭巴特寫些什麼,亦都唔會,因未夠班,不過,講吓唔比呀,22歲睇羅蘭巴特唔算遲呱....

又話說唔覺唔覺原來呢排睇咗好多戲,包括:Jozee、老虎、魚兒們,Love Actually,日出前向青春告別,A-1頭條,屍人交易,六壯士(排名分先後的),仲有又翻睇既fight club,整蠱專家,月光寶盒,而家睇緊老虎出更....法蘭西李XDDD

再話說我瘋狂咁搵無慘繪既公仔,我既意思係圖,不過如果無慘繪可以出公仔既話....絕對兒童不而,事原係我搵到一個叫”香港藝網-討論室-視覺藝術區內容”既物體,係我搵Francis Bacon時搵到既其中一個topic係咸濕浮世繪,不過d links過哂期,其中一條係無慘繪,都係過咗期,但係就引?我去搵啦.無慘繪係一本丸尾末廣 花輪和一................待續


嘩史兄同關勁松吹水吹到出緊街@903...


哈哈我可能係最唔負責任既台長,話唔寫就唔寫


藝術家林慧潔既website
http://www.waikit.lam.name/chinese/index.htm#

台長: no big=deal 洛文曲
人氣(103) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文