24h購物| | PChome| 登入
2023-01-15 10:42:56| 人氣367| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛自己始於寬恕自己

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

心電感應

我能以說話之外的方式,用心進行溝通。

照鏡子

對立中的相似:與我對立的人事物中,我能看見語我相似之處。

內在空間

我能夠在內心,保有自己的個人空間,享受與自己相處的時光。

RED

Every cell of my body reacts joyfully to my positive mental images.

我身體的每個細胞都對我積極的心像做喜悅的回應。

ORANGE

I freely and lovingly create the things that make my life richer and more beautiful.

我自由地、帶著愛去創造那些使我生活更豐富、更美好的事物。

YELLOW

I am safe and all is well.

我很平安,而且一切都很順利。

GREEN

Loving myself starts by forgiving myself.

愛自己始於寬恕自己。

BLUE

I have the right the ability to express my rage, anger and opinion without hurting anyone or losing their love.

我有權利也有能力去表達我的暴怒、生氣及意見,而不會傷害任何人,也不會失去他們對我的愛。

INDIGO

I cannot live in the past because it is over.

我不可以活在過去,因為那已經過去了。

PURPLE

I give myself the freedom to cross barriers.

我允許自己自由地跨越障礙。

台長: *[[ 開始聰慧*﹍xD
人氣(367) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文