24h購物| | PChome| 登入
2009-06-08 20:02:01| 人氣350| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

填詞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

oh~其實我只是從t.a.t.u的Show me love改歌詞而已.


看看我寫的怎樣吧各位~我歌名叫(Take me home)會很爛嗎?(

Everybody's gonna try.Have you ever changed your mind.

(每個人都要嘗試,你曾改變過你的心意嗎)

Seeing all the great people ,who are never gonna die.

(看那些偉大的人,將永不腐朽)

If you looked down on me,I would never care about it.

(如果你看輕我,我也不會在乎)

Say you would never be patheticlly such a freak.

(說你不會變的像可憐的怪人)



Take me home or leave me alone.Forever stand by your side

(帶我回家或留我一人.永遠站在你那邊)

Like you're playing a game which is created by yourself.

(就像你再玩自己設好的局)

Neither shouted nor screamed.Piss me off cos' you lie.

(不大叫也不尖叫,你惹我生氣因為你說謊)

Kneel down to beg for your life maybe I'll give you a try to

(跪下來乞求你的性命,也許我會讓你試一試)

(Chorus)

Take me home X 5, If you already knew.
(帶我回家,如果你已經知道)
Take me home X 5, Tell me all things you do.
(帶我回家,告訴我你所做的事) 
Take me home X 5, I'll be out of the blue.
(帶我回家,我將會意想不到)
Take me home X 5, Differentiate from you.
(帶我回家,不同於你)

Facing all the dirty truth,I urge to find out where you are.

(面對所有骯髒的事實,我急著找尋你地身影)

You lift me up and let me down,Your stupid mind may have a breakdown.

(你將我舉起又讓我重重摔下,你愚蠢的腦袋也許壞了)

Take me home or leave me alone.Forever stand by your side

(帶我回家或留我一人.永遠站在你那邊)

Like you're playing a game which is created by yourself.

(就像你再玩自己設好的局)

Neither shouted nor screamed.Piss me off cos' you lie.

(不大叫也不尖叫,你惹我生氣因為你說謊)

Kneel down to beg for your life maybe I'll give you a try to

(跪下來乞求你的性命,也許我會讓你試一試)

Pick it up or let it go. How fate will become we duno'

(糾結在心上或讓它走.命運會怎樣我門都不知道)

I am afraid of these hardships come , but you and I'll overcome.

(我害怕那些苦難會來,但你和我都會克服)
Take me home X 5, I would never give up.
(帶我回家,我不會放棄)
Take me home X 5, Do the same things you do.
(帶我回家,做和你一樣的事情)
Take me home X 5, You should know what I've done.
(帶我回家,你該知道我做了什麼)
Take me home X 5, We're both fallin' in love.
(帶我回家,我門都墜入愛河)
Take me home take me home Show me what is your love!
(帶我回家,讓我看看你的愛是什麼!)

(因為某些人的英文..........所以我決定加上我的翻譯= = )



本文已同步發佈到「音樂派對」

台長: River~
人氣(350) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: Songs |
此分類上一篇:David Archuleta~A little too not over you

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文