24h購物| | PChome| 登入
2005-01-08 13:06:01| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*氣質*×☆﹏.................係咩....................

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

**..好多日冇打..*
其實我打左架啦=.=BUT HANG左機=.=
SO冇哂-*
...唉..呢排好黑仔*
             尋日ORAL~*
TEST~完.*俾人鬧*
好冇FACE~
靚有用咩..發姣發癲..冇氣質..想知咩叫氣質
讀多D書先啦~15歲就學人扮靚”15KEEP得咁好..
咁到50呢.*,,,,,你呢家俾人哄2句.
.跟住就俾人呃哂,,,你呢家咁貪靚.讀多D書仲好啦
...就係咁一輪咀俾個歐陽慧清鬧..個陣真係好想喊*
........唔知Y~..佢咁鬧我..我冇憎佢WO*
...........................
因為我都覺我 自己好CHEAP~*
個陣仲要成CLASS人係到*
........................>2<
SO DOWN~氣質係咩丫...*”
真係咁重要...NOW~*我都CHEAP~都冇得再CHEAP~*
為左個男仔咁甘心俾佢玩*
.........................................真係面對5到自己*
.........就係尋日咁樣*:*...........*我發覺我再搵5到理由去中2你
.........好似淡左咁....神奇*以前5可以放棄你..但NOW..真係完完全全
咁忘記你...*
............................................成日以為佢仲係中2我.,.
但係人地個心係玩你...我仲5知...=.=呢.*
算啦!!都過去........我5再咁CHEAP~.*你中2我就中2我..5中2就算*
我5會煩你....======.=
.........有個FD佢失*戀*BOY黎架~
佢INFO好感人...佢好想挽留返一切*
但係你要知個女仔變左心....你同佢係回憶*
就算你地可以做返FD..都唔會好似以前咁.....
味見過D 男仔可以咁死心塌地**”
......................*唉:::::::
如果你可以咁就好啦::::*BUT我都FEEL冇對你
....................><

台長: 呀屎
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文