24h購物| | PChome| 登入
2006-07-11 23:27:17| 人氣96| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

...放假感言!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

放假喇,放假喇,終於都放假啦!!!

7.2返咗來,到侕家都有一個星期喇..

我除咗星期六日去做show之外,

我嘅行程...幾乎係日日在家裡蒲,

对住部慢到我想喊咖Computer.

其實返緊學個陣,我好期待可愛的暑假的到來,

But now!!!我好渴望回去我可人的校院,

哩一刻,我好深刻咁體會到”悶”的眞諦!!-_-...

咁落去,我應該會變...變成督屎...


悶除外,我還感覺到莫名的疲倦!!

眞的很攰,很攰...完全不知道爲甚麽,

可能天氣原因掛,~’

個太陽日日都可以笑到鬼火咁灿烂,

_______________________佩服,羡慕!

不過今個暑假,我好想好想游水..好渴望!!

陽光,海灘...+埋比坚尼,哇..Perfect啊!!


講開太陽,順帶提吓..

虽然每個星期祗係星期六日,兩日要做show,

但係就係e兩日已經可以攰到我7彩了,

出面個日頭好鬼毒..曬到我5艶6色咁,

仲要我唱足成日祗係得***蚊..眞係好辛苦,

之前啱開始做個兩日,我中埋暑忝..仲曬到自己兩截色.

好彩侕家時間改咗下昼到夜晚,自己都有所适應,

呼,~侕家眞係知道揾食艰難囖,體會到個中嘅辛酸!!


仲有一個學期了...

讀埋下個學期就要进入實習阶段喇,

其實幾担心咖,唔係担心乜嘢...

侕係,我担心唔知到時唔知會有咩公司過來要人!

千奇唔好得D學校啊,我唔适宜做老師咖,

我都唔想做老師,希望來多幾間好公司喇.

不過,如果無好嘅,或者無啱心水嘅,

咁咪自己揾囖,我相信我得嘅...嘻!

So,我侕家唔可以怕辛苦,唔可以嫌e樣嫌個樣,

就算有幾苦,有幾唔好..我都要捱住,

侕家哩D就係經驗喇,送錢嚟嘅經驗更加要好好把握喇.

侕家可以捱得住,代表以後就少一份負担,

到時我會勇往直前,我會好努力,好努力...

自己嘅前途係要靠自己去争取的嘛,

我會靠自己努力去開拓我美好嘅未来,

我會靠自己奋斗去開创出一片新天地的!!!

台長: zj.柴
人氣(96) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文