24h購物| | PChome| 登入
2005-01-24 17:54:24| 人氣91| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好有深度ga EXAM!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉....尋晚三更半夜又有條死鏟係咁打黎!!D人都唔知係咪變態ga囉!!都已經講過好多次我要exam ga啦~~仲係咁打黎嘈住人訓覺...擺明玩野啦,正一害人精~~
仲响度扮哂無野咁..飲大左大x哂呀而家!!!柒少陣當幫手喇..唔該!!!!
好在我醒目,尋晚個電話set左唔響,唔震,淨係得個閃字ja!!!呵呵!!!
係咪好叻女呢??嘿!!

今日考普通話~~嘩!!!D題目真係低能到好似小學ga level咁囉..2hrs做3頁paper///仲要listening係果Miss自己响度讀囉,唔該哂!!!!真係cheap爆~~~做哂份paper都係半粒鍾左右就走得(仲要我今日late左少少wor!)果然係exam啦//呵呵

之後同win.zoe去左食早餐,食完就返home lu.....
好野好野!!今日買左兩個*浦揵*食...呵呵///有人無得食....

返到去之後同joey傾左好耐好耐電話.....
同佢傾電話成為左我ga習慣lu^^
其間有d人亦好x煩,阻住哂囉...都唔知係咪有病!!!
搞到joey以為我.....唔.....時間可以證明一切....
佢訓左之後我就玩左陣電腦..
之後好乖乖,溫MANAGEMENT lu~~~

唉.....聽日又要考MANAGEMENT!!






唯獨你→joey
當我最快樂時替我高興
當我要放任時賜我反應
有你陪伴氣氛總有保證
娛樂我是你本領

台長: ♀ zikoO 夫人 ♀
人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文