24h購物| | PChome| 登入
2003-08-17 16:21:35| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【石澳燒烤行,後記。】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日真係好戲劇化……
上晝本黎落大雨以為去唔成。
點知去到下晝無雨落,
去得成~~~~超開心~~~~

我地今日有24個人左右去燒~
都算係大規模喇。
多人去真係好玩D~~

因為我今日負責"透爐"同加炭。
所以我係唔洗點燒野食~~
有人幫我燒,超正~~~
呵呵呵~~~

我今晚有落水啊~
仲俾人淋到濕哂。
家姐仲俾人抱左幾次落水~~~
我本來都想抱,
但抱唔起~~~真慘~~
雖然濕左個身,但係好多人一齊玩。
好好玩,好開心~~~

臨走落車時,家姐佢嘔啊……
好驚……佢真係好病………

跟住肥京送左Pure air走~~~呵呵~~

我無帶傘,淋到濕哂。
"冷冷的冰雨在臉上胡亂的拍。"
"冷雨夜我不想歸家…"
"冷冷雨低泣仿佛…要等你經過…"
我說冷雨,求求停吧…

台長: 肥Pen台長
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文