24h購物| | PChome| 登入
2004-03-07 01:29:59| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老pen遊記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚夜晚無聊得滯~
去左行灣仔~
入到灣仔電腦城就去左DCC問下Casio Z40出左未。
佢話出左。
依家D水貨佬效率真係快。
部機尋日先o係日本出。
今日就有~痴線gaaaaaaaaaaaa
飛機都唔夠佢快喇。
水貨賣3000蚊。
可惜無分期。
如果唔係的話阿峰會即買。
問下佢行貨幾時出~
佢話唔知。
我諗都有排~

然後就去左打機~打左30$
打頭3,開左架Rx8,六前速
自動波,點解唔係手動?
懶囉。
當然係藍色喇~~~~呵呵~
但部車都唔係快好多。雖然話係新車。
但起碼同DC2係兩回事。

打完機就去左行188,無乜野行。
都係咁。

之後我見時間尚早。
就行左過銅鑼灣時代廣場喇。
o個度種左D真花啊~好靚。
但無帶相機。
跟住去左行city super~
都係搵唔到我想要ge野。
失望。

出番黎時見到有幾個日本人。
唔知點解。我一聽到人地講日文就覺得好型
加上係幾個幾靚ge日本女仔,
就真係fit到爆喇。
好似去左日本咁。

本來諗住去sogo,賣野食。
但行到過去都己經十點鐘。
收左檔。灰爆
行到口乾,就去左許留山飲野。
入到去,勁多人,所以要塔檯
跟住坐低嗌野食
食到中間,開始發覺前後左右無一個人係講廣東話。
我前面張檯有四個日本人
同我同檯ge三個人都唔似係香港人。
可能係韓國人,但又識講國語。
好驚。加上我今日見到ge黑人同外國人
就好似成個聯合國咁。
香港的確係一個國際大都會。
呵呵呵呵呵。

跟住食完就買左兩隻周星星ge dvd就返左屋企喇。
咁又一日。

台長: 肥Pen台長
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文