24h購物| | PChome| 登入
2006-02-21 02:59:12| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新學期~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不出我所料~
呢度都係水靜河飛.
哈, 其實諗落都唔係咁緊要,
反正個台叫得心塚, 都係為左收埋我自己既野啫.
----------------------------------------------
今晚又好似唔係好訓得著.
一多野諗就會係張床度典黎典去~
(好想番番去以前話訓就訓既日子)
點解又會訓唔著~
或者係我想太多啦.
其實唔好睇我好似咩都唔識咁,
我都有為自己打算下將來架.
會有為自己將來煩惱既時候,
唉~ 人越大煩惱都越滾越大....
到我呢個年紀, 所謂既將來都不外乎係事業.
可能係某d 人面前我會顯得對未來既我充滿自信,
其實, 我未曾對自己既將來投過信心既一票.
越黎越發覺自己能力既渺小, 越黎越覺得前路茫茫.
記得老豆以前同我講過, 佢一生最大既投資就係我地幾姐弟,
我今年22歲啦, 應該係快到佢享有佢報酬既日子.
我好驚, 驚冇本事俾到佢一個理想既回報.
細細個曾經誇下海口同老豆講要俾靚屋佢地住.
今日, 我先發覺原來係咁難...
可以做既, 只有盡量為自己武裝~
雖然我可以負荷既非常有限,
但我會盡力.
朋友們, 你地都就黎要面對社會啦~
祝你地搵到份好工啦~
(希望今日係度講既野我唔會轉頭就唔記得~)

台長: Zak

您可能對以下文章有興趣

人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文