24h購物| | PChome| 登入
2004-12-26 16:33:57| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

.【平安夜.快樂】.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月24.平安夜.快樂.

11點起身.好早er..><”12點搞掂就落去會合KenSu喇.等左10mins.之後去M記俾番d野小恩子.又等左10mins.其實我地成班IR仔係約左12點半旺角等ga..我地12:20先出發.實遲到lu.係九龍灣站仔等埋雲德德.去到都12:45喇.哈.PaSu同KikI都到左lu.JacKy都遲到呀.!所以我地一致(我.KenSu.雲德德.JacKy)都認為只係KikI同PaSu早到.!YeaH.hEHe...我地之後就去左《吉野家》LunCh.好耐未試過一齊食喇.好有Uk種feel tim.!PaSu同個收銀既講英文.笑死.人地邊會識聽你講咩er.你係HK人黎ga.!哈哈..

我地難得有6丁人.就梗係去影相仔啦.!夾夾埋埋去左3間影相.都唔知點解.不過好好玩.!之後重要去《許留山》一邊飲野一邊分相仔.有幾張好想要ga.不過猜輸左.冇計.!!(打架.)唔緊啦.其他都好鍾意.!去埋朗豪坊.6點幾就決定出尖沙咀lu.!一去就去左M記.等左15mins先有位坐.食完野去左7-11.JacKy用左好$80抽左好多【The Nightmare Before Christmas】既扭蛋仔er.><”第1隻就扭到阿Jack喇.!好靚仔呀JacK.!俾左2隻我er.開針.!係7-11玩左好耐.出發去海旁lu.!好多人er..不過都逼得好開心.好玩呀.差DD走失.嚇死死er.><”過左3關.終於入到去海旁喇.!搵到個柱位呀.!坐低lu.PaSu猜輸左.要出去買野食番黎.好橙er.我地繼續玩.猜輸左俾人打.好痛er.>-<”還拖ga我./!!哼.><”不過好好玩.雖然俾人打到紅晒...哈2..之後KikI話肚餓.同JacKy仔出左去..去左好耐都未番.打俾佢地啦.點解佢地話出左3關.要接Michelle wor.跟住我地都唔知走唔走好.唉.算啦.走喇.地鐵站等.見到Michelle.好似高左d..哈2.Sorry.我唔係串.講真ga.!之後我地講好左係番uk前.約多次出黎.不過唔知去邊好..唔緊啦.全部出晒黎.去邊都好玩啦,!之後1點幾.各自番屋企lu.好在有KenSu陪我由地鐵站行番屋企.唔係得我一個女仔.驚2.!好在佢都好好人地送我番屋企.安全番屋企喇.之後玩電腦仔.沖涼.4點鐘.頂唔到.好眼訓.訓覺lu...

台長: 融YuNg
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文