24h購物| | PChome| 登入
2005-03-19 00:19:02| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終於又見

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早係度諗著裙仔定係著褲返工好,攪完一大輪,遲左成三個字先出門口,最終都係著牛仔褲,好causal咁返工=.="
到左公司樓下,照平常一樣去金基買早餐返公司食,順便望向順豐,睇下見唔到亞邦,又係見唔到,佢調走左之後,都冇一朝見過佢,但係今朝連亞熙都不在。返到門口,見到Kitty係度,我就"拿拿林"去開門,埋位坐低冇耐,感覺有人係我側邊,我一望,係亞邦同佢新同事,哇~ 其實我好開心見到佢,但係我係似冇表現出黎,真係失敗,原來亞熙今日放假,頂佢一日,所以今日會係宏達,yeah~!
到晏晝落樓下落信,心諗會唔會見到佢,yeah! 係見到,但係佢訓梗,不過當我行返轉頭,佢又醒左,仲食我d糖,hehe~ 我發覺佢地都幾鐘意食糖同朱古力,係收件時又問我有冇金莎,真係想講,你食完係咪會摺返朵花俾我先,係ge話,我成打俾你食又如何!!
不過,今日可以見到佢都好開心,但係我嫌自己對佢笑得好少,um...........下次我一定要對佢笑多d!

台長: 尚未設定
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文