24h購物| | PChome| 登入
2005-07-09 14:37:24| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

這個星期...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

啱啱想打心得...
頭四個字係...這個星期...
接下黎要點打呢...
又要由星期一開始唸...
星期一我做過d咩呢...
咁到星期五我總共做過d咩...
有咩心得...有咩係值得寫...
有咩期望...

或者我應該每日打日記...
咁我就唔哂再唸...

我淨係記得我每朝7點起身...
之後...
4點幾又訓...
又起身...(起身ge時候都會唸下家下係朝早定係夜晚...)
routine ge 生活五日...
休息兩日又一個routine...
係唔係第時返工都係咁呢...

-------------------------------------------------

仲有兩個星期...
我就可以歸家...
近日聽說某某畢業...
某某返左澳門...
某某又點...

返屋企冇咩意義呢...
享受屋企飯香...
我已經習慣有自己空間ge宿舍生活...
但我唔習慣坐係度食飯...
就係為左食飯...???

星期四撞到個好耐冇見ge人...
佢個頭又變返黑...
著一套灰色衫褲...
仍然好charm...
但係個重點係我唔認得佢...

係佢變左定係我變左...???
係澳門變左定係我變左...???
我越黎越唔認識佢...
我越黎越唔認識澳門...
見到佢就係見到陌生人一樣...
返屋企就好似去左一個陌生地方...

台長: miranda
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文