24h購物| | PChome| 登入
2005-03-16 14:55:23| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

the apprentice

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近愛上睇the apprentice﹗

係上年有一次無意睇到佢ge season1 ge最後一集,
之後就覺得好好睇,
但係佢ge season2就未播住,
我仲忘記左佢ge存在﹗

今次睇season2,
我覺得我已經睇到上癮﹗
有時佢都幾殘酷,
但係...business is business,
You are fired﹗就一定有原因,
我都仲係覺得如果你參加得就要預左比人批評,
好好面對每一個挑戰,
hurt當然係hurt但係唔好扮哂慘咁﹗

睇佢,
其實真係會學到野,
係一個group,
做得唔好ge通常都係話個leader,
其他成員只係有需要哥時先至要負責,
太自信、唔負責、人緣唔好、神經質、
唔認錯、太多野講...
通通都比人fired﹗
現實又真係咁﹗

係我ge學生生活中,
完全係一個team work,
情況就係咁...

當每次同唔同地方讀書ge同學講開...
team work係大家最唔得...
唉...未就係...

台長: miranda
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文