24h購物| | PChome| 登入
2004-10-28 20:01:12| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

28-10-2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都成幾個禮拜冇打到lu...
呢排真係好忙..好忙...
o係呢短短幾個禮拜入面發生左好多野....
有開心ge...亦有唔開心ge...
不過我好多都唔記得晒lu...
呢排好攰ar~~~
晨早樓樓就要起身....
番學都冇精神....
上個禮拜係水運會....
我約左jessica同aliza去食野....
wa~~~好恐怖ar~我5點9就起左身...
6點就要出去....
wa~~個天黑晒...
成條街人影都冇隻....嚇到我死....
我諗住搭van仔去la....
咁我就截車la...
點知我截左3ga佢都唔停....
唔知佢係發雞盲定係以為我係鬼....
又係ge~我個頭又真係亂左d同我塊面又真係冇咩血色ge~~~
跟住我就行過去la....so poor~~
去到唔見佢兩個....
我就call jessica la....
佢同aliza黎緊....
佢地到左la...
我地見m開左燈....but未開門...
跟住我就同佢地去左ok食麵la...
個許莉莉唔知係冇錢定係點la...
佢冇買到.....
only望住我地食....
搞到我地都唔係幾好意思.....
跟住我地就去許平時搭開o個個站等車.....
等左一陣就黎lu....
我地去到o個度見倒陳文嬈(我地班個tb仔)o係對面馬路...
我地排隊入去la....
個野宣佈左話一定要bring身份證明文件.....
咁我就冇bring身分證la....
佢話車證都得ge....(好彩~~)
許就兩樣都冇bring.....
跟住個野就叫左miss yiu黎.....
miss yiu勁惡.....
o係度狂鬧佢la....(抵~我好心涼~~^.^)
跟住我地就上去搵位坐la.....
tb仔坐我地上面...yeah~~~
佢唔係藍社ge....but佢買左藍色3....
人地唔知ga ma~so佢可以坐我地呢邊...
勁多人都唔係藍社but著藍色3....
跟住下面o個d啦啦隊坐ge~~~
冇人咁白痴坐ga ma~~
冇人la.....o個個野就叫左f.1 ge落去....
我地就落左去la...
跟住我地坐頭o個行....
到比賽la...
我地就要嗌la...
有個tb(叫apple仔)佢好鬼死得意ga~~!!
佢同幾個女仔一齊指揮我地嗌....
我影左佢十幾張相.....wakakakaka~~~^,^
我重記得佢同我同jessica講左句話
''我跌低你地記住扶住我''
好得意ar佢....
(我同j同社..so一齊坐~a唔同..so佢自己坐~yeah~
 耳根都清淨埋~~~)
完左我就同佢兩去m la....
我唔想同a一齊食~因為佢地cheap~~
so我就呃佢我地去好遠食~叫佢唔好跟住黎....
本身佢話唔跟ge~最後佢都跟左=.=
咁我就話去士美xxo個間la....
我就食左最新出o個個餐....我重差隻雞扒味就食晒o個3定4種lu~~
o個隻味唔係咁好食....
果然如我所料..佢真係only買野飲..跟住黎痴我地d野食...=.=
正cheap精~~冇錢咪出聲lor~~
我請佢食又點話姐....=.=
簡直影衰晒....
勁憎佢ar~~~!!
跟住我地就去教會la....
去整cookie~~yeah~~~
我第一次整ja~~
搞左好耐就去焗la....正~~
雖然一d都唔似cookie~~~
but都好好味~~^,^
跟我a話走先....
佢話夜wo~~佢就同埋鄭俊傑一齊番.....
佢地走個時未焗好...
我地就食晒佢地o個d~~正~~
跟住成7點我就同j走la....
番左屋企擺低野我地就去左cut hair la~~~
我剪到不論不類....佢就剪得ok....
剪完差唔多8點....佢話想行下....
我地就搭丁丁去創業....
我突然想釘耳lone~~~
於是就去釘左la....
唔係好痛姐~~~
4廿蚊~~~j話呢度貴左wo~~~
跟住我地行左陣就番屋企lu.....
我為左唔俾我ar爸發現....
我垂晒d頭髮落黎遮住....佢果然冇發現~yeah~~
不過佢知左都唔會對我點ga la~於是我就詻左俾佢知~~
佢果然冇鬧到我~~yeah~
好攰ar~訓la~唔打lu~我都唔記得呢幾日發生咩事......

台長: ☆>雪之戀<☆
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文