24h購物| | PChome| 登入
2004-12-30 00:42:53| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

師心萬年曆......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,由於有得平,so買jo一本師心萬年曆,好有意義,我好開心!

成team人去燒野食,傾傾下,brandie鍾意行山,我都like ga,又like行博物館,但朋友都不喜ge,...唉,算把啦,calvin話,我地係悲觀山羊座,phoenix又話:我們山羊座天生都係比人遺忘,唔好話突出,d人都唔會撩我地...啱吖,我d fd,如果我唔搵佢地,佢地都唔會搵我ga la,算啦,phoenix,你啱,我錫哂你!^3^

同人合組,硬是有點不自在...有d女仔好powerful,power到有d目中無人,我唔鍾意............這種女仔不是不好,只是有點嚇怕人......
不過唔知大家有無留意,有一d人,佢地唔使點做野都有很人人撩佢or做朋友,但有d人就相反........唉,好記得上次去天水圍做大替工,幫個女仔bo習,個女仔話要寫好多聖誕卡,我話y,佢話如果唔送,d人唔會同佢做fd,唉.好心痛...3年班ja...他們的朋友觀是怎樣的一回事呀.........?........

今日燒野食之前我地開個會,玩遊戲,set問題比人答,記得倫理堂問過一條問題:你最想要什麼類型婚禮?果時傾得好開心,so寫出來比人答下lor.呀b君抽到,我完全比呢個14歲妹妹仔ge答案嚇親:(呢個問題對我來講是不成立,因為我和幾個fd不打算嫁.......)唔,佢講ge野同佢整體上的思維和我14,5時差不多......我不想她重蹈我覆轍,我由12,3歲開始就係諗野好悲,so不太開心...一日都係班男仔衰,把口衰到..真係...唉...我唔知點解語重心長同佢講:(b君,你大個女d之後就唔會咁諗ga la...)唔...好感慨...

好多野塞住,要解決.......廿歲之前搞掂佢!

台長: ╭★Pata 201★╮
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文