24h購物| | PChome| 登入
2004-05-05 19:59:00| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

普選一.一台灣一_一民主黨一=一假民主一~一

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日睇((江湖))...呀,雖然有我最愛ge劉德華,最cute ge張學友,至靚仔ge edison同至懶型,以為自己溝死女ge余 樂,但我覺得套野好差...學友幾好..人獸交無jo...唔,悶呀,好彩平同得83分鐘...
傾傾下,傾到普選...真係唔啱香港ga,中國人係一個希望自身財富生活安足的民族,況且一個強大政府根本不用普選的,以前的德國,現在新加坡,看看usa 同台灣普選時幾亂...當然台灣呢個野蠻,無根+無家教ge(((((((地方)))))無得講,佢地連開國會都打餐死,黑金政治簡直係佢地標誌,好彩佢地仲未認自己係中國人,話香港人係中國間諜都講得出,台灣人果然係叻到爆的地方lo,佢地叻到連香港人都唔知自己係中國間諜,...至於美國呢個懶自由國家,呀,唔知白人歧視黑人的情況搞點未呢?
講真,香港係商業社會,有$earn話之你邊個管?況且有美國呢個搞屎棍係度,中國唔會對香港亂來的,仲有呀,自由行之後,上面d生意好多都小jo,因d人都去hk買,你話呢,中央幫緊我地呀,但做細ge唔協調,中央可以點呢?
可能普選係啱香港,但一定唔係依家...因好多新移民未必有足夠判斷力,未來可能好d....
最緊要係唔好比班搞屎棍民主黨得逞,佢地特登激怒香港人情緒,以為自己一d民主都無,仲扮哂野話為香港,佢為9月ge選舉之ma,大家要理性呀...
香港人,我地係好叻ga,我地係靠自己先有今日咁top,唔係靠班英國佬,香港ge新一代都好叻,因我知好多人同意唔普選同知民主黨奸計,好,大家比心機,唔好選民主黨!!!!!!!!!!!!!!!

台長: ╭★Pata 201★╮
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文