24h購物| | PChome| 登入
2006-07-27 23:43:39| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一半

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一半, 如果有野要同人分一半咁你肯唔肯呢? 我就絕對唔肯因為我自私同埋本黎係我既野無理由要同人share既.. 不過今日發現你咁鍾意個樣野你都分一半比我, 我好感動.. 真係好感動, 其實收到直至宜家好坦白.. 我都唔係太開心, 係開心不過唔係勁開心個隻, 唔知點解呢, 我當然開心你有咁既心意啦, 係我自己感覺怪怪啫, 真係掉番轉頭自己唸. 我真係做唔出, 真係唔捨得呀.. 明明全部都係屬於自己既野要分一半比人連自己個半其實都係同人一齊分享, 究竟你係基於咩心態呢??

人唔應該係自私既咩?? 定係我自己一個人咁賤呢?? 好難明...

點都好.. 勁多謝你呢份心意..

台長: VA枝
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文