24h購物| | PChome| 登入
2006-03-27 18:13:19| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

要面為啖氣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我相信絕大部份男人都係一樣, 點解我咁講??因為我見有d朋友講個陣同做個陣都係唔同, 呢樣已經係好多男人都一樣先啦, 另外我好小見到有飲完酒就去訓而唔搞事既男人, 唉.. 我真係好怕呢d人, 我同舊時男朋友一齊個陣見佢發癲已經好夠估唔到宜家係我朋友身上發生, 其實我都幾突然呀因為我呢個朋友識左咁耐我都無咩見到佢咁我知佢既酒品唔太好, 或者應該話個性格唔太好但飲完酒打交就真係第一次見. 唉..

個晚錯就係我朋友錯晒既, 幫到幫唔到亦無得幫, 我只係覺得同佢打交既朋友有d唔抵, 因為佢都讓晒步, 點都好啦.. 邊個錯邊個啱都已經發生左, 我只係希望以後係我身邊唔好再有呢d場面發生因為我真係好憎囉..

男人都係要面為啖氣.. 唉..

台長: VA枝
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文