24h購物| | PChome| 登入
2004-09-07 22:41:34| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ex.2d vs 3c

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

番學ge日子真係好惡頂
3c班又冇人訓覺...個個係到聽書....
help.........搞到我都迫住要聽書.....
不停的放蚊但係又唔訓得...
中下中下咁....樣衰到爆!

呢個咁ge3c班.....
癲癲地....成日都咁靜....
又有某d低低地ge好同學成日掙答問題
or講d好有見地ge野
搞到我想讀下書都俾大家搞冇mood喇...
唔好話我聽呢d就係所謂"學習氣氛"呀....
我真係死俾你睇

近排ex.2d d氣氛好勁下
原本對呢d冇咩感覺ge我...
多得3c班搞到我有番唔小感覺
由其是對住劉祖農個陣
就特別掛住ex.2d ge 數學堂 <---唔關miss奶事=.=
我好想聽歌鋤dee....當然最想係miss奶都廢事理我ge....訓覺
我d口才退步哂...都唔知幾時先可以好似以前ge數學堂+中屎堂咁
同miss奶/墜lin na 呂鬥串

不過唔分班都分左喇
我個人好現實...點慘都要過
話唔定過多排就覺得而家仲好過ex.2d
其他ge ex.2d都唔好咁down喇~
睇開d~面對現實!至少家下小息見下面都幾正呀=]



台長: y i ng
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文