24h購物| | PChome| 登入
2006-09-27 23:03:06| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27th of 9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







今朝又同secret食早餐
一早打尼叫醒我
小虎都勁醒較好時間打尼!

點知蠢人走左去搭85
兜到佢驚= =
我呢世人搭過一次打死都唔會再搭

係m記撞到好多同學仔
大家都屎忽痕走尼食早餐= =..



15分鐘班會
又係自己做自己野
hea下傾下計
傾sport day接力
點解我地班咁少女仔!?
死都做後備..接力太大壓力= =



eng
派comp.
幼稚ms玩針對= =
d分亂咁尼

繼續傾接力
月傾月興奮
傾到過對面海
ms鬧人wo
仲要鬧我
黃健怡你傾完計未!?
我[我未架=)]
個個勁期待有野睇= =
點知ms繼續鬧第2個
個個即刻噓XDDDD

做listening
超留心
成堂都無訓!



recess
周圍走.



bio
以為phy堂...
入錯班房= =nor到呢
扮無野走番出尼=v=
林sir話以為我會發脾氣唔番
我似d咁意氣用事既人咩xdddd
今日剩係點頭同擰頭..
出少d聲安全d= =||||



phy
quiz喇!
個個都勁騰雞=v=
一心諗住抄ceci
點知玩單行坐...
唉..大鍋
完全係坐係度同kat sms
望住d電路一舊雲

跟住偷miss枱頭d杏仁餅食XDDDD
見到佢仲有盒蛋卷未開=v=

跟住比我地自己hea
無啦啦癲左咁個個都[吱]我=O=
好似得我一個怕[吱]咁wo= =
好似好耐無比人吱過..仲係超驚



lunch
secret唔開心/__________
有我係度!
今日食bread
食左個blue berry cheese cake
十萬個好味!!!!!!

今日趕趕地.



chem
今日唔知點解個個都好似唔係上堂咁
又傾計又玩
miss又無乜野=v=
咁就玩左成堂!



放學
ms shik要我地叫佢
因為勁多人抄功課
我同secret真係講到天衣無縫
miss真係以為怪錯我地XDDD!
pk law無啦啦入尼搞gag=v=咩料!?

跟住同secret去寵物鋪探佢隻狗
因為佢屋企裝修
今日有得搬去酒店喇!
我要去游水=)

跟住去整班tee

搞掂諗住去游水
不過要番屋企拎游水3
聽日先啦!


番屋企
例牌訓晏覺

死喇
依家一到某個時間就要訓覺= =
搞到夜晚成日訓唔著!















瘋狂想去沙灘 瘋狂想游水.










台長:
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文