24h購物| | PChome| 登入
2006-09-26 23:27:28| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

26th of 9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







今朝又唔知醒..
趕到癲左!
secret番去先
無左架跑車帶住
覺得自己行得超慢= =

好彩無遲到
守住我既第1次=v=

今日唔知做咩勁多人無番
ceci又無番
搞到班得番勁少人!



15分鐘班會
自己做自己野..
感覺好奇怪
我覺得呢個時候點都應該有d野講下
好似早會咁!



chem
上堂上堂上堂...



recess
secret比人捉儀容
終於要罰留堂=v=
係咁大叫..我比人破左處喇!XDDDD"



phy
ceci唔係度
又試前後左右隔離都無人
係咁睇小虎佢地玩到癲
真係癲果隻= =上親堂都係咁
勁似小學生XDDDD!

大鍋..聽日quiz....
完全唔知佢呢課up乜= =||||



bio
一上堂
呀米起身
糖尿病分左一型同二型
有咩分別?
唔識牙
企啦!
咁就企左50分鐘= =...
中間條條問題都係我答
明明答岩夾硬屈到我答錯= =唉..
搞到同唔到kat sms
難得比我坐低..
咁岩拎左個電話出尼睇左一睇
準備覆kat
點知個個玩佢都當睇唔到..
我一拎出尼佢即刻話[呀米你做緊咩!?拎出尼!]
死都唔拎...驚到摺入本phy書..成舊突起左=v=
都係比佢收左=..=
要我放學搵佢.



lunch
好落莫..無左部電話= =
同secret又食d9唔搭8既野
飲左芝麻奶
超好飲!!!!!!
又去行uni=v=真係無聊到..
番上去pk law即刻話[e 你比人收電話牙?!]
pk law一估就估到點解呀sir要收我部電話...
佢話呢..係因為呀sir知道我有3000iq唔忿氣..所以收左我部電話XDDDD!

跟住比secret屈左陪佢參加跳高...再參加埋100米
死啦..跳高點跳架= =



maths
一尼就狂插
話我地抄功課 + 出貓
講到想喊咁= =
講書
超攰..勁訓



放學
secret去留堂
我去搵林sir..拎電話
佢成班f.7係咁係度玩..我= =
課室後面副骨
要我對住副骨講10次我以後唔帶電話=口=||||
跟住又要我同副骨講好威牙=口=||||
又要我抄5課書=口=||||
講左成個中..抄一篇成語
抄到紋= =
一路抄一路鬧個呀sir...secret又係隔離陪我鬧=v=
跟住呀sir見到紋紋地就比番我XDDDD!


搭車
番屋企






大鍋
仲未溫書..
肥梗.









台長:
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文