24h購物| | PChome| 登入
2004-07-06 19:30:53| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

顛左~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學仔啦~~要呢個quiz既問答比賽呀~~我地班...勁啦~~第五名喎~幾鬼興奮呀~~哈哈~之後去左黃大仙~諗住同佢地一齊食飯~~o個三個呢就係咁傾計囉~~一d都冇理過我既感受架~憎死佢地呀!~之後呢~勁嬲之下~自己走左啦~~去左青衣同wowo哥哥食晏~~去青衣城既仙跡岩唷~~食飽飽之後~去左玩具反斗城玩呀~~好正呀~~哥哥見倒豬豬俠就發哂顛~~係咁話~我想要呀~咁~哈哈~~之後又玩d長手長腳o個d猩猩公仔~~~fing下fing下咁~~勁搞笑~~就黎笑死我啦~~跟住呢~就玩o個d裙仔~~好令令呀~~又有d變身o個d棒棒喎~~諗起就好笑啦~~哈哈哈~~玩完之後呢~~就陪哥哥~去葵興見工~唔知見唔見得成呢~~見完之後~去返青衣~打波仔~同Doondoon~嘉b~一齊打~~唉~~doondoon~唔開心~~又...唉~跟住我勁激動~好嬲咁行去買野飲啦~~之後喊左出黎~~唔想比佢地知呀~~打完波~搭van仔~返屋企lu~~
6/7

台長: dink
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文