24h購物| | PChome| 登入
2006-01-20 13:38:41| 人氣79| 回應0 | 下一篇

丶哇war.the first dairy&&&&&&&&&.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆


hey 。
好難得君君想寫繙日記_.
嗯嗯.
第一篇就用繙白話打啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Go go go .._







點講好呢.
呢短時間.
成日都發脾氣..無緣無故都可以嬲一餐懵嘅&&&&.
至於點解了喎_)))))))))..
咪因爲d小人好事多為囖.
就好似今日個個自作多情嘅無聊人咁囖.
唔講唔發火,講起就把嘰火啊!!!!!!!!!!!!!!!
激死我啦!~~~~~~~~~
哼哼.
都唔知係咪儅黑.最近成日遇到呢d人_)))))
不得了啦.時運抵阿..



咁喇.提下好喇_.
喂喂喂-.
某人某人.
嗌緊你啊..
好心你啦.
俾d自知之明好冇阿.
好多人見到你都眼怨啦.
點解你仲可以若無其事咖.,我服大你!*&.
呢頭未俾人講完.個度又講..
你都噹冇事發生.
勁囖.威囖.有人撐囖.
搞度我好驚囖..
妖妖~~~~~~~~~~~~
你好識做人喎.
我地面前一套.其他人面前一套.
叻啦.無敵啦.
傢下曉飛喇,係咪阿.大姐大..
咁識拉關係.
我地有乜好講.
講得多.自己個嘴賤.
懶得叼9妳.
好自爲之喇~~~~~拜托!!


仲有啊.
今日個條無聊友阿....
同上面個位一樣啊.
自作多情阿..
哎唉.
你係細佬仔..
唔想計較咁多.費事俾人話我蝦細佬..
不過,我今日警告過你.唔好亂寫嘢,.冇發生嘅事.
唔該你要繙d面.唔好亂寫!
係度妖言惑衆.頂你個肺.
自作多情都有個界限.
超出呢個界限,.
你一定會後悔!!
唔好以爲自己好慘先得咖......
唉阿.冇眼体睇.
如果唔係侮辱我姊妹*****..
我都懶得彩你.
哼哼_!!



------------------------------------------------------------------------



okay. 發洩天地過後.
講番d開心嘢喇..


yesterday_.!?
同佐寶貝去街街.
話時話哦~~~~
好難得.我出街唔買嘢囖.
呢兩次出去.
((((((((一次同豬豬喇.~~.
都冇買嘢哦.都係配人地揀衫過年.哈哈哈.
好忙碌哦..
不過呢.好過係屋企囖.
因爲放假到以傢..
一直都係悶悶悶悶悶阿.!!!!
都冇地方好去阿.而且而且..前一段時間.好凍好凍丫~~~
而呢嘰日..
好熱阿..搞乜哦..
哼哼.
*****溫馨提示:身子弱咖.小心感冒丫.嘻嘻^








哇哇.
悶度發春喇.
唔係.應該發春都冇咁悶囖~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




________________________________________________________________________

〉〉呢part囋下d寶貝兒先-


yeah.我嘅寶貝琪琪.考試有進步..
啊啊..
唔係bo.
係好多人噢..
嗱嗱嗱..
有寶貝姐姐喇.有豪豪喇.and so on.
[.其實我只知呢幾個咋_’’]
haha..咁喇.
個個都獎個吻好喇,.
唔准貪心咖.
黎~~~
接住啦..大嘴のkissssssssssssssssssssssS*



好喇,.
頒獎完畢.君君off喇.byebYe.everybOby_~~~~

台長: ﹠泥鴨b﹑
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文