24h購物| | PChome| 登入
2004-02-01 18:54:00| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兩個心思電話, 兩個Moving a step forward

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一個心思電話:
今個星期終於都決心買o左個電話, 影相個部gx22呀...勁正...好貴..不過都worth it, 影相咁靚...caller id有埋相我最鍾意...其實,我都好鍾意影相....


第一個moving a step forward:
另外,係starbucks 同你講o既都係真心想你為我改o既地方,你都好似明白咁,應該會ok,我都唔想再argue同埋唔開心,你明白就好啦,以後開開心心:D

第二個心思電話:
你o既gift.......太有心思,太有意思,係lateo左, 不過好開心收到.....somehow 都好得意...我o地點解可以日日講電話, 哈哈,見到個precious moment公仔電話...心一酸.......又笑又哭....好奇...係你先做到

第二個moving a step forward:
聽日test啦,still studying for it.....driving...soon I will be driving....another forward step

台長: StanNg
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文