24h購物| | PChome| 登入
2004-04-30 01:52:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

考FINANCE呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/04

今日係考finance lcc&i的日子,今日一早就返到學校,
原本打算唔返架,不過,第一堂係terry堂,而且又有b.w堂。
咁咪返左先算囉!!

一如我所料,大約得十個人返學咋,
而且個個都係咁溫書,唔駛上堂!

講開又講呀!我地一班人傾開,大家都未試過咁溫書法呀!
個個由朝溫到晚,仲要係溫同一科喎!
如果我地科科都係咁溫法,一定硬distination呀!

當我地放學個時,我同moto約埋為甄一齊去黃大仙,
後來佢我地去左搭20m去考試局,
點知比個叔叔老點我地早左個站下車!
又誤打誤撞之下,去左間叫”老友記”的快餐店(很出名的呀!)
食左件三文治之後,我地又行到過去考試局喎!

我地去到考試局好驚呀!無人既~~
係一個人都無個種喎!
咁我地咪去洗手間囉,點知.........
佢係後梯...唔知可以入去...>.<

今次考試都叫ok吧!
應該可能都pass的吧~

好耐無見過郭伯伯啦!
唔知佢點呢?

台長: 啤啤熊(阿yan)
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文