24h購物| | PChome| 登入
2005-05-29 23:40:19| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

family day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝我瑤瑤 婆 公 黎左.... haa
一齊落去飲茶 牙瑤好低b 係咁玩人d頭髮
我又玩埋一份 好q長佢d頭髮 好玩
飲完茶陪瑤瑤玩左陣公園 就落會所打返場羽毛球
哈 個個都唔識打 .. 低b左成個鍾 又同牙瑤去波波池玩
但d波波冇灑 我表妹將所有玩具扔落個波波池到
但佢最後放棄左... because 根本冇咩可能填得滿-_______-
玩完上返去 我unlce "搾"左格7人van 落黎
跟住冇啦啦去左流浮山食海鮮 ... 我冇得食 +__+
唯有食羅漢齋 ... +_____+ 食完unlce 車返我同牙媽卓爾
我表妹 支力 得滯 訓著左 唔同我say bye >____<"""

今晚睇top model 好鍾意Naima好有格 又型 i like ~~
家姐幫我訂左tiffany喇 好緊張 希望快d到手
雖"言" 有勁多折 但都冇左一大筆 >____<

台長: Watermelon *v*
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文