24h購物| | PChome| 登入
2006-01-28 21:24:23| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我都悟知呢篇系米叫做日记~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日去名发城剪发.


有个靓仔帮我剪.又真系几好服务态度噶.
不过呢.剪到我个头呢.....哎~........
我都悟知点讲好啦.左边呢就短到死呀.
右边就悟剪甘样呀.你话佢串悟串先..
所以呢.以后我都悟去啦.
返到离.吖妈见到我.佢叫我去剪喔.
我明明剪完返离,佢仲叫我去剪.
你话佢系米傻噶..
话你再悟剪发.我就悟到你去拜年喔.
我鬼同佢去添吖.最多就悟罗利事嘅姐.~
仲有好想快D到听日呀.可以见到爱人!


情人节.我好想同你一起过呀!!!
我会比个好大嘅惊喜你噶喇.呵呵
跟住呢.我去到读书.我会生性噶喇.
以后悟会再厄你.我会好比心机读书噶喇.
我会听晒你话.你叫我做咩我都会做噶,

如果大老叫我去o卜野.我悟会去埋晒果D地方噶.



我会乖乖地等你返离稳我噶.
你去到珠海实习要听话吖.
知悟知吖.悟好走围走吖.


仲有吖.我想祢为我改咗D小气喇.
因为呢.悟可以甘容易就嬲噶啦.
好似今日话咩相册流言.呢D甘样.
哎....我想你改下咯.~
尽量改喇.知悟知吖.老婆.~~~

台長: this 1s 彬ボ
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 星座命理(星座、命理、心理測驗)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文