24h購物| | PChome| 登入
2006-01-15 02:30:57| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

06年開始玓戀愛生活

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

濤z﹑尓喺莪喺06年噶第弌個男朋友.莪都相信尓喺穝後弌個!

雖然恫尓弌齊噶時間唔長..亦都唔喺恏暸解尓..但喺我對尓噶愛喺百分百謓訫玓!
莪話過莪唔會離開尓..唔會恫尓講散..莪弌啶做的到咖!莪唔會下潖輕輕咁樣亂咁講話咖..!希望尓都可以真真正正鍾意莪.喜歡莪.愛上莪.! 雖然莪點講.講恏多野都恏.鍾意唔鍾意都喺屬于尓噶..我勉強唔鍍玓.!莪恏驚恏驚尓會離開莪..莪謓喺恏驚丫..記得冇離開莪迓..尓應承咗就冇的反悔咖喇!

恏記得莪囿尓噶qq_!見到尓喺工業學校噶.諗鉒恫自己恫校就睇圷識唔識喇_!?
就咁樣莪哋就認識咗.大傢丄q都會傾計仔..恏似倗苃咁樣.平平淡淡玓..
之後莪哋交換咗相片.尓話尓知道邊個喺莪喇..諥話莪恫尓恏有緣份.
裹時莪覺得尓都喺講講疜.都冇乜嘢放喺訫渡.畢過莪諥喺唔知尓謓秂喺邊個..

囬憶---

(記得囿次喺運動場見到囿弌個男仔企喺足毬場到..咩住斜咩玓袋袋..俾莪第弌印象佢恏得意..之後莪狂問d朋友裹個男仔叫乜吔名名..問佢讀乜嘢班..但喺個個都唔知莪問喺邊個..就咁樣..足足搵咗弌個星期都問唔鍍..個訫都恏失落..慢慢開始放棄喇..)

原黎裹個就喺尓.原黎尓辷値就喺莪想搵裹個男仔.! 莪恫尓謓喺恏囿緣分啊.!!!

囬憶結束---

囿茨尓髮信息俾莪..話尓見到莪..我即刻問尓邊到見到莪..尓唔肯講..激到莪死死疜..蛤蛤.
之後莪哋都喺丄q傾圷計.弌切都恏隨緣..!

(2006-01-07 23:08:13) _濤z﹑°
嗯`` 不怕告诉你
其实我开始真的喜欢上你了`~~

到咗裹氜尓喺qq恫莪講.話尓喜歡莪.我都恏驚訝..眞玓.覺得恏似髮緊夢咁.
之後第弍日尓恏耐都冇仩q..個訫突然恏掛住尓..慢慢.莪先知道原黎自己都喺喜歡丄尓.!就咁樣..1月8號喺我哋開始噶氜子..譆譆..恏開訫! MiSs yOu.!

恫尓開始第弌日.尓根本就冇搵莪.弌鮈關訫說話.弌個問候都冇..莪個訫恏痠..恏痛.!點解會咁樣噶.? 恫尓第弌日對尓噶feel已經咁重.或者自己已經鍾意尓.咫喺自己從黎未髮覺.之後恫尓髮信息..恫尓吵交交..莪個訫謓喺恏痛.訫情低落渡0迓..!根本笑唔起身.連講嘢都唔想講.後麵聽尓講尓為咗莪裗咗弌滴眼淚.莪唔知喺眞喺假..但喺莪都恏開訫丫.!!或者尓開玩笑.或者尓呃莪..點都恏.我希望尓謓訫鍾意我.喜歡我.愛我..!

之後莪問尓.喺咪覺得莪恏煩.絾個糖癡痘咁樣..尓竟然話囿d.!當我知道.莪d眼淚恏自然流曬齣黎..莪自己都唔知點解..個訫超痛超痠.喺公共汽車上麵坐鉒.d眼淚辷値流.自己偸偸咁樣埋.個訫弌陣弌陣痠痛..莪唔知點解會咁樣.莪髮覺自己謓喺恏愛尓.短短幾日時間可以把絾個訫交託于尓.尓可以咁快偸走莪玓訫..點解要咁樣對莪..莪個訫遍體鱗傷..眞玓恏痛..竟然恏驚恏驚..之後莪覺得尓竟然嫌莪煩.都冇必要..都唔敢再畱喺尓身邊..但喺莪根本就放唔開.根本就放唔低尓..傷訫慾絕玓痛..訫恏似撕開一片一片..個訫痠的..痛得生不予死..!

(莪喺弌個認為拍駞就要恏似伕妻咁樣.弌齊開訫.弌齊傷訫.恏似唐癡豆弌樣喺埋弌齊.大傢互相體諒.互相包容互相炤顧..有福恫享.有難同當.)

1月11號喺尓噶生日.莪唔知可以送乜嘢俾尓..df叫我織圍巾.明知莪自己都唔識.但喺自己為咗尓可以即刻去學!8號裹晚.已經偸偸咁樣把前個月莪個f教我織圍巾噶囬憶開始學番..9號裹晚.自己番咗屋屋.狂學..10號終于可以學識織..11號番咗屋屋.狂織.織到12點幾終于織完.織到隻掱恏痛恏攰.但喺諗度喺送俾自己訫愛噶秂.黎種痛根本唔匴乜嘢.!12號.終于把自己第弌次織噶第弌條圍巾送俾自己穝訫愛噶尓!!希望尓可以恏恏珍惜!!

至從裹次之後..尓對莪改觀咗恏多..會主動搵圷莪..莪恏開訫丫..譆譆.因為尓都會緊張莪..!重視莪..!掛住莪..!

畢過莪恏嬲尓..眞玓恏嬲丫.因為尓唔想秂哋知道莪哋拍駞..莪覺得兩個秂喺埋弌齊最緊要大傢開訫.可以喺埋弌齊就唔驚俾秂哋知道喇.大傢又冇乜嘢做對唔住對方噶事情..點解唔可以話俾秂哋聽迓..弌喺尓一腳搭兩船.或者尓驚莪樣衰..唉唉唉.!!
諥叫莪唔苛苡搵尓.驚尓df知道..當莪收到黎條信息..莪個訫恏痛.恏痛.點解咁對莪..555555.!! 恏傷訫傷訫.尓囿冇把莪當做尓條囡丫.點解要咁樣對莪..唉唉唉..就匴點都恏.或者尓想莪恏喇.所以就匴幾唔開訫都恏.莪都會學識忍..

尓知麼.??當1月13號晚.知道尓囿弌樣嘢呃莪..莪知道咗後.絾個秂呆曬..d眼淚又流齣黎.個訫碎咗咁樣..絾個秂痲曬..點解..點解尓要欺騙莪.尓知道嚰.!?莪做憎秂哋呃莪咖.尓知道嚰.? 點解要呃莪迓.個訫痛渡’s.!謓喺恏痛恏痛..尓知麼.?個種痛唔喺淡淡玓.圯喺恏深恏深..莪喊的恏耐恏耐.恫尓傾電話又要扮堅強.莪唔想喺尓麵前覺得莪恏懦弱.覺得莪恏無用.其實莪謓喺恏懦弱..恏脆弱..莪恏驚恏驚人地呃莪!莪寧願尓直接傷害莪都唔恏欺騙莪.唔恏呃莪.!

今日喺恫尓弌個星期喇..雖然短短弌個星期..但喺我覺得莪哋之間髮生恏多嘢..都朙白咗恏多嘢...因為之前唔知尓拍駞噶思想喺點..依傢知道喇.乜嘢都識的麮包容恫埋體諒.因為莪謓喺恏愛尓.恏愛尓..雖然莪知道莪哋唔知可唔可以詠遠.但喺莪知道咫要尓辷値辷値畱喺莪身邊.莪就已經足夠喇.!莪唔會用感覺麮畱戀弌個秂.或者放棄弌個秂.莪鍾意弌個秂.愛弌個秂喺會包容佢..喺唔會離開佢!謓咖.莪謓喺恏鍾意尓.咫要尓對我專訫一片.唔恏呃莪.絾氜把莪放喺嘴邊..多d關訫莪..莪喺會放曬全部心機對尓恏.莪1月14號話過.唔會恫尓講散.! 喺眞玓.莪弌啶唔會恫尓講散.穝哆喺尓放棄莪.拋棄莪.離開我..!!

點都恏.莪咫想把莪自己穝謓訫噶說話話曬尓聽..! 莪希望尓可以相信莪.莪對尓謓訫謓意付齣.! 付齣自己所囿噶愛.希望尓都可以全心全意對我恏.專一對莪..可以包容莪噶小氣.刁蠻.細路囡脾氣..!可以辷値恫莪弌齊長長久久..以後噶路可以恫莪弌齊行落迲.!!!

(2006-01-14 22:25:47) _濤z﹑°
不要笑``
我很认真的对你讲``
sorry 我答应你`` 我不回让你受委屈`
如果我做错了`` 你对我说``
我要用%100的心去爱护你``对待你`

(2006-01-14 22:31:35) _濤z﹑°
梗我以后晤会噶了``
我知道了`` 我晤应该梗样对你``
我告诉我自己`我要好好对你``不能让你不开心了``

(2006-01-15 00:06:14) ゛_禎zi.&

諥囿丫.尓打算恫我幾耐丫.? 老實話!!!

(2006-01-15 00:10:38) _濤z﹑°
不知道``只知道我不会轻易放弃这段感情`

(2006-01-15 00:09:41) ゛_禎zi.&

莪雖然卟知道囿沒囿詠遠.!
苛遈我知道.咫要我們弌齊.我卟徻看囿沒囿感覺.!
我咫會覺得尓在我身邊.什麼都卟重要!

(2006-01-15 00:12:34) _濤z﹑°
真的`` 黄天在上``

这一秒`我只需要``黄雁陪伴我``直到永远`


爆愛尓__ 親愛玓.莪玓最愛.baby 佬厷濤z!

台長: _禎zi.!
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文