24h購物| | PChome| 登入
2008-05-30 22:46:22| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多事之秋...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個星期...髮生咗好多事...
都讓人心情煩躁...
1.知道咗小吉真相...
難怪老公如此氣憤,真的不可理喻...
總是一想起就心痛...它本來是我的寵物,是我的夢...
現在,一切不屬于我暸...猶如夢一場...空歡喜...

2.我平生第一次做這一件事,就是告髮...
有乜理由我同老公唔得,佢哋卻可以大搖大擺咁做...
風筒嘅偏心與針對...
讓我覺得無論站在老寸風筒,定私人立場上,我都應該告髮佢哋...
雖然,fo & milk都覺得結果未夠爽...
不過我覺得,要迫使佢哋調開,我就已經成功啦!
那一刻,我的心裏很涼快...

3.揭穿暸那個一直睏擾我嘅謊言...
心裏並沒有更痛快...我很失望...
他怎么可以這樣,從來隻顧那人感受而忽略我...
我到底有多重?真的對我最好嗎?真的隻愛我嗎?...
不知道,無從思攷...
我的心在空中漂浮,那裏可以降落?...

4.風筒的姦詐...佢竟然打咗電話去我哋屋企...
錶麵上講到自己點樣隨和與寬容,實際上處處針住我哋...
其他人調位就唔覺,其他人晚修唔請假就唔話...
我哋就一次,一次就比佢針到死!!...
當我知道佢打過去我傢,我真想立刻坐車囬學校比巴佢...
次次都係咁,咩都第一時間就冧起鬧我哋...
仲口口聲聲話無針對...我呸!!其他人妳又唔話?!...
食屎喇!!鬼唔望妳個仔穿埋另外果塊耳膜...

5.我的兒童節禮物...
可愛的手搖迷妳音樂盒...
我很喜歡...我們各自都有一個...
請記住當音樂響起時,妳在想我,我也在想妳...
好耐都無一齊行過地王喇!!...好開心,好sweet...
期待小生鈅匙扣...真係好得意哇!!...
不過原來會錯意...一套係好貴咖!!...
小生貼紙,邪流丸貼紙...都好得意...
最搞笑係入咗一間cXXdXX鋪...
店主嘅熱情介紹,把我們嚇到了...
佢流利嘅話語,熱情嘅招呼,像十年都無過客人咁...
推介完呢樣又推介果樣...嚇到我哋,都走咗...
意外收獲,獲得7天會會員卡...
大概不是騙案吧?!...哈...

台長: yamayo
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ,一些想法 |
此分類下一篇:感動一刻
此分類上一篇:是是非非...

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文