24h購物| | PChome| 登入
2008-05-09 22:23:20| 人氣47| 回應10 | 上一篇 | 下一篇

mAn foR U

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日...髮生咗件好ridiculous嘅事...
無喇喇比風筒叼,我哋坐埋一起探討問題都比人鬧渦!!...
根本就係喺度髮下老師威...小事化大都仲要話件事係我哋自己搞大...
痴媽筋嘅!!...大聲閙到成個高2級都聽到咁濟...幾個老師都出曬嚟...
最撲街就係果個咁嘅梅卓君...佢媽媽的...
你唔幫手平息火氣都算喇!仲要扇風點火...関你鬼事阿!!嘩衆取寵...
估唔到妳咁撲街...真係白識你喇!!...
係呢度好感謝伍老師開解我哋,平息火氣...
但最令我感動嘅係...今次老公一改平常嘅態度,竟然齣口頂翻佢...
其實唔單隻伍老師覺得驚訝,我都覺得驚訝...
估唔到老公咁好火氣阿!!...係我同風筒頂頸果時,齣口維護我...
平時都以和為貴,有事盡量唔齣聲嘅老公竟然會咁激動齣口閙繙風筒...
so man哇...哈哈..封妳做偶像喇!!...
搞到我今晚晚修都成晚冧住老公激動維護我個樣...
因為平時有事都係我齣聲先,我都係第一次比人維護我,幫我講話...
所以,特別地,特別地感動...
佢比人閙完仲要等埋我,摸摸我個頭叫我唔好喊...唔好再激氣...
這一個場麵感覺我哋係好倖福嘅一對...
無論遇到多少睏難,都有你係我身邊不離不棄...
這樣地支持我,也隻有妳...我愛妳...

台長: yamayo
人氣(47) | 回應(10)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友) | 個人分類: 倖福啲囬憶. |
此分類下一篇:珍惜身邊人...
此分類上一篇:嘉士伯,唔準唔開心

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文