24h購物| | PChome| 登入
2006-09-10 15:38:26| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最後...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一年啦...

我做錯嘎野..令妳唔開心嘎野實在太多...

離離閤閤咗幾多次我已經唔記得...但喺都可以喺番埋一齊,點解今次唔得?

確實,我做嘎野...點都唔及妳X多..比到妳嘎又有幾多?乜都冇咯...

真喺好憎自己..點解要令妳同我一齊?點解成日都要去折磨妳...

真喺好笑...未試過拍拖可以超過半年..或者我真喺太黑人憎啦..

話要同妳一齊個個喺我...唔要妳個個都喺我..

我知妳一定好嬲我..甚至會覺得我當妳玩具甘玩..

唔喺我..妳又點知我點唸?..解釋再多,妳都唔會再有任何感動啦..喺未?

今次真喺傷得妳好深...我自己亦都唔好過...

我枳不過想妳比機會我去彌補..彌補我做錯嘎所有野..做一個妳滿意嘎女朋友..

妳唔理我...真喺令我好傷心..

唔緊要...我會等..

枳要妳講一句:"以后唔好再搵我"..我答應妳...我絕對唔會再喺妳生活中齣現..我答應妳,從此消失..枳要妳真喺甘唸..我再哀求妳,枳會另妳更加煩..

我喺未應該勸妳..盡快忘記我,忘記一個甘愚蠢,甘冇用嘎人?

變成妳腦入邊嘎垃圾...就可以唔洗再記起我,唔洗再記起我對妳所做嘎一切....

一切都喺我造成,喊到隻眼腫曬都喺觝我嘎..

我D甘嘎人...真喺唔值得妳去中意..既然妳唔想再同我有乜關繫,我仲點好意思再求妳..

冇用咖,妳唔想嘎...我同樣逼唔到妳..

枳喺想妳講一句...仲可唔可以喺番埋一齊?..如果妳真喺唔想...甘就算啦..我知應該點做啦...




台長: ■巫小小■
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: chimpanzeeの手記 |
此分類下一篇:退後...

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文