24h購物| | PChome| 登入
2006-09-09 21:55:50| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

滅頂之災?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

妳隻死高宏!!!!!!!!!!!!!!!!!

妳生得似太監憎女人我唔怪妳!

但喺妳冇解要我地成日剪頭髮ga?!仲喺唔可以過頸椎第一夠骨?!

好難先長到到鎖骨....妳居然......妳居然又要我剪?

咩國傢規定姐下!妳E+國傢一級咩?妳收國傢人工咩?妳唔好唔記得妳嘎米飯班主喺邊個!喺我地桂山子弟啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!妳這個忘恩負義嘎傢伙!

兩日一小檢,一月一大檢!學校請妳黎託ga?有正經事唔做,浪費人力物力~妳簡直就喺人類嘎恥辱社會嘎渣子啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

人嘎頭髮平均每日張長0.6mm?吹甘大博乜?我問妳博乜?!我D頭髮一個月都唔知長唔長到0.6mm!真喺比妳吹到漲一漲!~~~~~~
女仔最重要嘎喺乜?喺把個樣同把髮!但喺妳就要我地放低尊嚴去服從妳所謂嘎校規!真喺要逼到我地到絕路妳先甘心?


反對滅頂工程!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!打倒太監高宏!!!!!!!!!!!!!!!





發洩完~...



台長: ■巫小小■
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 日記 |
此分類下一篇:不愛白不愛
此分類上一篇:‖週圍嘎人‖

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文