24h購物| | PChome| 登入
2004-09-07 22:29:36| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呵~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




雨下ㄉ大ㄉ咧



我ㄉbosom被摸還被說硬..........



都沒讀到書



趕快作自傳毆............大家幾乎都做完ㄌ我還在三頁



最近發現我ㄉ左眼近視加深ㄌ........ㄟ害毆

嗌嗌嗌 Love U

呵~



白目到無言.......

http://c.4ting.net/crm/c0790100/11.rm

嗌嚇我 嗌嚇我 叫我快唱歌 嗌嚇我 嗌嚇我 對我有幫助
嗌嚇我 嗌嚇我 我要去正東做一哥
愛上我 咪錯過 我仲未拍拖 我兩個 咪笑我 兩個細蚊哥
有殺錯 冇放過 嗌兩野wowoooo fan 屎咪怯懦
I love u I love u 嗌錯左boyz

邊度唱歌都咪咀 邊度有騷我都衝去飛的士去
今年已經廿幾歲 可是我堆擁躉佢地只得幾歲
靚慨有很多 但是又為什麼 醜的幾個包括我 未能留座
嗌嚇我便可 別問是為什麼 只因我一千得一個

I love u I love u 嗌錯左shine
I love u I love u I love uboyz

台長: 幸運ㄉ狼
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文