24h購物| | PChome| 登入
2006-01-04 10:40:43| 人氣37| 回應0 | 上一篇

與打蛋器話別前的最後作品 vs. 兩種size的木糠布甸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日..我就會將個打蛋器還比同事啦....雖然真係唔捨得...但都要架啦....由於前日出左一日街..所以冇整過野食.....尋日又出左街....以為自己整唔倒野食...要咁樣就同個打蛋器話別...當我打開雪櫃..見倒前用黎整Tiramisu0既淡忌廉....我同媽咪講...要清左佢時..佢竟然冇反對..比我整野....真真開心.....可以用個打蛋器啦....由於有成400幾g0既cream....諗左一陣..就用左黎整木糠布甸.....呢次係第二次整...第一次整....係我剛學整野食0既時候整.....勁樣衰.......今次...整左一個6"size同一個杯.....hehe..整出黎都見得下人啦......真開心......爸爸見倒6"size好似ok...而且佢朋友試過我用clarey配方0既日式cheese cake話好食..所以今次爸爸又開口話要拎比朋友..hehe....好開心呀...我就"豪"比佢啦....留番個杯仔比媽咪啦...yeah....但過左今日....我就要同"佢"講再見了~~~

台長: Winky(小詠)
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文