24h購物| | PChome| 登入
2007-11-14 21:49:02| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

睇廠

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左化妝品工廠...o...my god.. 唔好俾我知道大牌子都係咁做... 我今次睇到我會當佢玩具所以做法咁人手.... shit... 不過都幾搞笑.. 冇諗過可以有咁既做法.. 最衰唔俾影相啦

跟住去左錶廠,冇野睇... 因為個邊整係做assembling...

4點走人,hahhaha~~ 好耐冇接過阿e放工喇~~ yeah~~

跟住搵carol買levis. carol真係幾talk得,同佢唔係好熟,不過次次見面都好多野講,之前佢仲住東頭村而我又遲到離晒譜就會同佢一架5號車返工.. 排隊傾到落車冇停咀.. 好勁~~ hahahaha~~ 件褸真係好貴~~ 問問有冇辦唔該...haha.. 我唔要粒swaroski可唔可以平d~~ 見野nylon做要成千蚊.. 係咪癲左...

台長: 王大可
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文