24h購物| | PChome| 登入
2007-07-03 13:39:09| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

boat trip 7月2日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次係何嘉姐(fanny變左何嘉妹)搞既boat trip,好散d人,有老有嫩,但係應該我地最嫩,哈哈~~~win兒~~仲撞到33屆係碼頭,佢地真係堅陽光活力sac。

船上面d人啤酒當水飲ga,好癲....連狗仔都飲。

自己上唔到浮床......勁笑冇晒力,最後要靠晶晶男朋友先上到,但係我地qoo住水泡,訓唔到,又驚跌落水....好麻煩...haha
wakeboad教得勁差....not good
野食唔算難食,不過同馬太差太遠
寶寶係一個巨b,以為佢3,4歲....佢坐係隔離一齊食lunch,我仲比左童星點心面「大條版」比佢食..點知佢老豆見到就同我地講,係佢既世界仲未有可樂,佢得2歲半ja....haaaa??咁巨形走黎走去得2歲半,食左大頭奶粉呀?

食完野佢地又去玩wakeboad,我同ivy諗住同寶寶玩,點知...點知玩玩下變左保母,佢老豆同mama去左wakeboad...我地3粒玩吹泡泡...玩到寶寶都話悶,要落返下層。仲要麻煩晶晶男朋友抱佢落去(因為自己落都好驚,仲要把巨b落)。

落到去都係冇野玩ga wor。睇人跳水,跳完叫寶寶叫佢地「再跳」,但係講到好似粗口咁,stop左,驚佢老豆以為我地教壞佢。佢世界應該冇粗口...

寶寶語錄:
1)你好cute呀~~
2)你去游水 (佢唔想我地捉住佢,係咁叫我地去游水)
3)daddy呢....(daddy玩得太耐喇....逄有人上船佢都問daddy呢)
4)你件泳衣奇異果 (呢句講得好神秘同d音怪怪地,我地以為係衰野,但係佢老豆話佢講緊--維他命c奇異果,糖黎ga wor..haha...)

潛水唔成功囉~~~因為驚呀~~下次唔驚ga la應該~~落左好耐,但係上黎都唔駛3秒。隻腳完全失控...係咁浮上黎...老爺要一路落一路幫我定住隻腳,fanny就幫我放氣..haha..我就負責俾佢地2個帶我落去...第一次個googles太鬆,一落就乜睇唔到,捉住fanny隻手做手勢話要上去囉...好驚話唔再落,又凍wor凍到牙都震埋...佢地又話冇事既,帶返緊就冇事...點知...........落落下都ok既,不過耳仔開始痛,唔記得左點整,見到老爺手勢,總算免強頂住,再落耐d隻腳亂咁飛囉...老爺都禁唔住,但係原來已經到底,我都見到佢地好似已經定左落黎,但係我仲未搞掂隻腳,所以唔到地...跟住有d驚亂左d呼吸,就話要上去...又失敗......下次下次,下次大慨可以

p.s諗住copy ivy diary...但係公司冇佢條link...始終都係要自己寫...


台長: 王大可

您可能對以下文章有興趣

人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文