24h購物| | PChome| 登入
2004-03-29 21:33:37| 人氣167| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

.十分down.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很好的一天,
icq , down,
polarhome, 我用的那個server , down...

全部都down 了...
還有pchome 未down...
以及沒有再用的uhome 未down...

server...
我很想自己起server...
錢... 有... 但...
邊度開始???
我應該係邊申請???

如果買左之後,
又down, 我係咪...
要媽叉死佢???
打長途去鬧佢???

治標唔治本,
最好就係,
從來未有過電腦呢樣野出現...

救命...
php + mysql,
真係好難搵...

icq, 你, 要係全世界最穩定ge server,
唔好同我講, 你係用windows...
我會即刻媽叉死你,
返到屋企到依家,
死都連唔上...
突然想... 爆粗鬧你!!!

點解... 今日呢篇野...
寫得咁差... 口語連篇...
冇連貫性... 不知所謂...

算la, 呢篇, 用黎發洩下...
入左黎睇ge 朋友,
可以按返上一頁...

唉... 計落...
我都算講得有文有路ga la...
比起台灣係公眾場合好似街市咁鬧人ge 立委,
好好多...
佢地當公開講話係... 公開講價...

喂, 同學, 兩蚊三斤,
夠唔夠抵???
駛唔駛平多半毫子俾你???
唔駛??? 咁就咪鬼出聲la!!!

突然諗起, 今朝戈個校長,
又賣廣告... shit!!!
做修院院長很巴閉???
我幫你登頭條丫!!!
「聖中校長袁xx修院自焚」

駛唔駛咁賣廣告ar!!!
shit... 你係神父,
唔係明星!!! c??? u know???
送給你, 廣東人的三字經...
xxx!!!
迂腐!!! (jan,草, 借來一用...)

成績表...
「求學不是求分數」
很好... 等了很久, 終於有人說出來...
可惜... 一如所料, 始終沒有人會聽...

在家中, 三個長輩, 第一句問...
「考第幾???」 shit...
我好想講, 你問呢個問題的話,
就唔好問任何野la!!!
名次, 很重要嗎???

最迂腐的是,
在不同場合, 他們會有不同的講法...

名次對我不利時, 他們會提起我的名次...

當我上課睡覺被老師叫醒時...
全班說...
「佢考第xx ga!!!」
『大曬ar???』
「係ar!!!」
呢位答係ge 同學, 我俾個good 你,
安安, 就係你, 好!!! 夠串!!!
「以子之矛, 陷子之盾, 何如?」

呢個社會, 可怕ge 事, 好多,
例如我係度寫呢一篇野...

係英文剪報度, 要寫評語...
我話個這個社會奇怪,
教育制度奇怪, 成年人奇怪,
會被人寫評語,
「你真是個奇怪的人」
然後是一個剛好合格的分數...

說起分數, 又想起呢一件事,
十分迂腐的一件事...

囉住jason ge 成績表...
「哇!!! 你做左d 乜對唔住良心ge 事!?」
『下??? 點解咁講???』
「你唔係寫d 對唔住良心ge 事,
 倫理邊有可能咁高分???」
jason 無言以對...
很好... 我倫理也很高分...
的確, 我寫了很多遺背良心的話...
可惜, 呢位老師就喜歡看,
我也沒有辦法...

你要社會對你的看法???
還是自己對事情的看法???
我選擇了前者, 然後保留自己的看法...
這種關係, 可以維持多久???

明天, 星期二, 有攝影版...
很好... 買報紙...

說起攝影, 又想起一件事...
jason, 別再遊戲人間,
你是組長, 要做多些事,
做一個好榜樣...
雖然... 我知這個團長也做得很差...

但踏入2004 年, 我洗心革面了...
每日擔心有未做完的事,
的確很痛苦... 但是...
我寧願忙得死去,
也別被一些更令我心煩的事,
困擾著我... 我已儘量做好自己...

寫到這裡... 離題萬丈了...
有部份刪除了...
因為, 那部份對我來說,
太重要... 要另外開一個題目...

台長: winson
人氣(167) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 數位資訊(科技、網路、通訊、家電)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文