24h購物| | PChome| 登入
2010-09-03 10:25:42| 人氣143| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的手在抓甚麼......?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


Hahaha又係我呀

好耐冇糗事供大家發笑了
其實呢件事發生的時候我都不大在意
直到幾日後我遇到了第二個會輕輕hold住對門的紳士(我諗我有少少鍾意左佢XD)
我才醒起之前做左件咁核突的事
當我話比二家姐聽時
佢話冇”小姐你跌左野”咁搞笑喎
但係個畫面想像到應該幾核突

我返工出入公司門口是要拍卡仔的
公司比左條藍色頸繩大家掛住張卡(我之前應該有影過張卡放上黎)
公司的冷氣真的好凍,就算夏天我都要穿公司外套
通常穿著外套不太方便攞張卡出黎拍
另外我公司的女廁要出門口的
以前去完女廁入門口唔想拉開拉鏈
我都要成個心口挨去門口拍卡個位
幸好人生得尚算高
位置剛好
(我的同事話o個時我開門o個樣已經好搞笑,好似想撞牆咁)

這幾個月公司在藍繩同卡之間加了伸縮的小扣子
現在張卡可以伸長
我去影印拍卡同開門我都從外套下面將卡取出
很方便呢
不過在笑位係我做這件事的動作
基本上以上動作我每曰上班做十次以上
但是影印時只有自己部門的人見到
去廁所開門又唔會成日撞到其他同事
O個件核突的事係O係上星期發生的
O個個早上
我去完廁所入門口時
我又伸手(從下)入外套裡面拔卡出來
當我的手還在下面抓來抓去時
升降機口有人走出來
原來係我之前講過全公司最睇得下O個個同事
佢見到我個動作時呆左
我立即意會到個動作又真係幾核突
之前我立即開門入去仲”澎”門入去
不過我好快咁冇左件事

今個星期又有一個朝早
我又去完廁所
係廁所門口的走廊同另一個第二個部門的同事相遇
(呢個同事係我ANNUAL DIN同上面O個個同事一齊影相O個個)
佢離遠見到我就開住對門比我
O個個MOMENT我就醒起
OMG上次我見到佢個FD”澎”門件事
之後我問RECEPTION的同事
我平時開門我動作係唔係好核突
佢話好彩我係女仔
如果唔係都唔知我伸手入下面抓咩
:(
同埋上星期”澎”門單野佢仲記得
OMG X1000000000
HOW COME大家對我的糗事都過目不忘的?


文章參考:
http://mypaper.pchome.com.tw/winny0719/post/1311841225
小姐你跌左野

上一篇有提及呢個
http://mypaper.pchome.com.tw/winny0719/post/1310133212
男友之條件

台長: 阜東
人氣(143) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文