24h購物| | PChome| 登入
2009-11-19 02:09:11| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

越減越肥旳兩個星期

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


猶記起張家俊所說
這個月影畢業相影到唔識笑
haha
真係好多畢業相要影呀
未去到唔識笑的地步
可能因為我唔係主角la
我好enjoy周圍影的過程

星期六就係之前講吊帶裙仔的日子了
不過這兩星期經過
連三日manager請tea+ birthday
天氣轉冷等
我唔單只係食多左咁簡單
仲要係完成0跑步
真係太凍了
基本上連街都唔想出
仲要去運動場跑就實在辦不到了
另外公司多左好多單呀
特別係問題單
我宜家lunch都要一邊做一邊食都冇得準時放工:(
so 暴肥中
不過吊帶裙仔的約定我係唔會縮沙o既
李小華
等著瞧吧








台長: 阜東
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文