24h購物| | PChome| 登入
2008-11-13 13:39:47| 人氣70| 回應4 | 上一篇 | 下一篇

笑說澳門之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次澳門行程其實係上次中秋澳門遊的濃縮版

上次去過好玩的MUSEUM都有帶珍珍豬去

反而係今次珍珍豬帶我去左個新地方

文化會館

上次本來o係個行程入面,但係cut

其實o個度都好得意ga

你地下次去玩可以去睇吓

 

其實我本來係完全forgot

要去macau museum

But好彩我要去買豬肉乾

走左去大三巴先記起

當時仲要係1740

museum開到1800

去到個門口已經拉閘了

但係個護衛哥哥仔好好人

照放我地入去,好快咁玩左個圈

因為冇人,影相好正

上次要影粉紅樓時,等d妹妹仔等左好耐呀

走的時候,回去個半關狀態的閘門

我拍左短片,一路拍一路講

剛剛個護衛哥哥好好人

個哥哥仔就出現,仲要同我地講

(好明顯係我地,因為後面得個阿伯咋)

“bye,bye 靚女

呵呵呵都話靚係人地讚ga

嗱我呢句有錄左短片ga

唔係我吹水

 

o係文化會館,有個金庸閣

放左d金庸作品,令我想起一個笑話

係話金庸作品書名的頭一個字,可以組成一對聯

Sorry!句野我忘記了可以自己上網睇

精彩係My favorite JK Rowling都有套作品

佢地的頭一個字好可以組成一句句子

哈哈哈哈哈哈哈,就係呢句了

我一路講一路笑;點知係上一層原來有人

仲要有10幾個個樣好書卷味的人

訂了位,仲要飲香噴噴菊花茶

Oh shit!

佢地咪聽到我個爛gag lor

搞到我d氣質走晒

 

臨走都仲有笑位,我都知我係個笑匠了

我落船先知我坐班船特別少人坐

係因為船的size好細,會晃得好勁

開船時,我地仲以為!香港o個邊發生咩事,打風咁搖

搞到我頭暈暈,o個時都未想嘔

前面坐左對仲噪過我的姐妹,好似過度活躍咁坐唔到

突然靜晒,仲有陣嘔心的义燒味從前方傳過來,

原來個姐姐暈船,個妹仲要好大聲咁講!嘔返D义燒出黎

OH MY GOD!

聞到都知LA,唔好咁大聲講好唔好

因為……我聽到之後就開始作嘔了,但係又嘔唔出,

最辛苦係呢隻,D口水又不停咁分泌出黎,

我係要拎住個嘔吐袋吐口水lor

呢個唔係笑位?係呀,呢個好噁心呀

還有更嘔的是,到我唔嘔時,

將以上嘔吐的經過sms了給LEO,JUDE,PAN同李成

Hahaha how come 要咁做,因為我第二日約左佢地

但係我之前send sms比佢地 confirm 行程時,無人覆我

我都知真係好核突呀!hahahahaha

台長: 阜東
人氣(70) | 回應(4)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

阜東
唉小華bb真係好busy呀
我識佢咁耐第一次從佢o個度聽到個shit字咋
大家都知佢平時係幾有氣質ga la
有一段好長的時間唔可以煩佢了
2008-11-13 13:45:36
阜東
剛剛星期日又有小友飯局
今次個意粉好好味呀
期待緊小友下次的飯局
不過好似又輪到我了
全蛋宴好嗎
2008-11-13 13:47:46
阜東
呢排同公司係系統唔夾呀
成日出問題
要用好多時間糾正
我每日的目標都係
準時收工呀
2008-11-13 13:49:34
阜東
各位朋友
忘了公告天下
胖紅剪掉了留了六年的美麗長髮
扮唔到sleping beauty tim
昨日李小朋友的室友見到我時
問我係學生定係老師呀
呵呵呵
我都知我個樣好young
特別係換左新髮型之後
我的ol裝太ol了
小華你快d帶你個室友搵日上班的日子
830-900am在中環行個圈la
佢會見到好多呢d穿著的姐姐仔ga
咁就唔會再搞d咁正的gag la
2008-11-13 13:56:27
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文