24h購物| | PChome| 登入
2007-04-04 00:37:07| 人氣62| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

屯門20少女

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上年年尾有本書出左



天水圍12師奶

好好賣

一度斷市再加印

內容係講12個住o係天水圍o既師奶的悲慘故事

我公司的大小師奶們都為之動容

而我則不屑一顧

因為再慘o既都係人地o既故仔

我自己o個個都唔差得太遠

不過我就冇咁樣講出口

但係就搞笑咁話

不如我出本笑話書叫屯門20少女la

不過我過左20好耐

而且20仲係唔係少女呀
eddie笑談一

有次講起兩性書籍

o係公司呢類書幾好買

返兩本就賣兩本

不過唔可以太多存貨放o係度

因為唔係幾好睇

成間鹹店咁

eddie講起有次佢收$時

有個女仔同個男友一齊黎買搞定男人

佢話真係好大膽

不過佢會鄙視o個d買搞定女人o既男人

佢話佢地係侮辱左男性’樽鹽’

呢d都要教

仲係要女同志教返轉頭

唔識就搵4仔補吓鐘la

吓咁我咪好大膽

因為我買左本搞定男人

仲要係

唔係幫男友買喎

我真係好想問eddie對買搞定男人o既男人有咩意見
eddie笑談二

今日有個人黎見工

o個個人好肥

我企佢隔離會突然間變細左

d頭髮掉得很厲害

頭皮屑勁多

條頸有好多紅色o既一舊舊同一疸疸

eddie見到佢o係度填form時就同我講

小紅

你男友黎見工呀

最勁o既係我答佢

見工呢個係女人來的
eddie笑談三

o個個人走左之後

我企o係服務台

唔知點解由見到o個個人開始

我就一直覺得成個人都好痕

直到有個客黎問緊野時

我同eddie講



我真係頂唔順

好痕呀

eddie就幫我繼續serve個客

我就入後埸洗手同洗面

之後eddie又走埋入黎講

如果真係請o個個人佢會日日返工黑面(扮bear人中)

同埋成間公司o既人都會只係用一隻手黎做野

因為(eddie的角色扮演)

--折貨時,只係用一隻手

--另外o個隻就o係度摳頸(扮我)

--打價錢時又係用一隻手

--另一隻摳面(佢自己)

--包書時就摳手咁就兩隻手都用唔到(扮粉皮)

仲有其他的

佢次次都摳唔同位置

搞到我笑到肚痛
萍姐惡gag

萍姐一見o個個人走就立即扔掉o個個人用過o既筆

仲話

’我宜家唔係歧視佢

但係我覺得佢搵工前應該去醫病先’


台長: 阜東
人氣(62) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

突然間記起
舊年我答慎終追遠時
講到幾有情有義

點知成年其實我咩都冇做過
清明要返工
成日都話忙忙忙忙忙

咩都假
就算要返工
我仍然係呢個清明連續k通左兩晚
返緊工都累得睡著了

原來我只係睇到我自己同埋d我追求o既野
好似好灑脫
實係好無情

今次唱k先發現
有d同學仔變左好多
可能係以前無為意la
第一次聽terry唱k
又聽到久違了的梁家傑歌聲
家傑落選左特首我都係咁支持係ga
hahaha
唱晒d quota
沙聲中

唔知係唔係公司的人都唔太玩得
搞到我覺得玩呢d遊戲好似太荒唐
定係你地o既大學生活真係咁麋爛
oh!我會唔會有bb ga?
hahaha

仲有一件好瘀o既事
我非禮左eddie呀
我真係冇心摸佢個patpat ga
2007-04-08 21:35:49
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文