24h購物| | PChome| 登入
2005-05-08 23:59:46| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

媽媽節暨工作日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係媽媽節,
一個不屬於我的節日,
但是屬於我兩個媽媽的節日,
九時已起床了。

去左屯門同咖媽飲茶,
之係就係同我媽媽,
唉,同咖媽就好,
但係同我媽媽就因為唔知邊個錯既book左位都要等成個鐘既問題,
搞到我好唔高興,
又時,呢d節人真係唔好出街好少少。

由於我好多野要做,
所以,交左支花比媽媽比婆婆,
我無出荃灣,
其實,我好想出的。

約四點返到屋企,就訓,
訓訓訓到七點幾,
就開工喇,
做吊飾,
落左何明記食左飯,
返屋企,
打野,
哇,轉主題真係做到你死,
仲要下下都諗緊活動,
真係好大壓力架,
算吧啦,佢話又觀課喇,
我又會比人罵架喇,
因為,我都好無信心,
又因為,我既提問技巧真係好差,
我太心急喇,
喂,我係知架,
但係改不能呀。

唉,做左小羊羊,
打好工作坊就到而家,
想寫既反思就無打到,
因為,我真係好多野要諗,
今日仲發左九十幾次脾氣,
唉,我唔想架,
我好大壓力,因為,
我諗唔到我個農場做乜野好呀!!!!!

台長: 果果
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文